Προστασία αγοραστή Εγγύηση γνησιότητας Γιατί να επιλέξετε την Chrono24; Ελλάδα  | EUR
ΣύνδεσηΣύνδεση

Επισημάνσεις ασφάλειας

Σημαντική σημείωση

Τονίζουμε ότι η ταυτότητα των πωλητών, ιδίως των ιδιωτών, δεν μπορεί να ελεγχθεί πλήρως από εμάς. Πρόσφατα, έχουν δυστυχώς προκύψει απόπειρες απάτης μη σοβαρών πωλητών. Παρακαλείστε λοιπόν να τηρείτε τις ακόλουθες οδηγίες ασφαλείας:

Γενικές υποδείξεις


  • Μην στέλνετε ποτέ χρήματα σε άγνωστους εμπόρους, μέσω υπηρεσιών μεταφοράς χρημάτων. Μην πληρώνετε ποτέ τα ρολόγια σας μέσω της Western Union.
  • Ελέγχετε πάντοτε τα στοιχεία του πωλητή. Πολλές φορές μπορείτε να διασταυρώσετε μέσω διαδικτύου τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση ή τις αναφορές εμπειριών άλλων αγοραστών. Επιπλέον, μπορείτε να ζητήσετε από τον έμπορο να σας στείλει περαιτέρω στοιχεία, εικόνες ή έγγραφα για το ρολόι που σας ενδιαφέρει.
  • Μπορείτε να πραγματοποιήσετε και προσωπικά την αγορά και να παραλάβετε το ρολόι σε κάποιον ασφαλή χώρο. Σας συνιστούμε να επιλέξετε κάποιον χώρο που προστατεύεται ή παρακολουθείται, όπως, για παράδειγμα, κάποιο κοσμηματοπωλείο.
  • Κατά την επικοινωνία με έναν πωλητή μέσω του συστήματος μας, δεν κοινοποιούμε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Έτσι σας προστατεύουμε από άτομα που θα θελήσουν να στοχοποιήσουν την πλατφόρμα μας, εφαρμόζοντας μεθόδους phishing και άλλες πρακτικές εξαπάτησης.
  • Σε περίπτωση που κάποια προφορά σας φανεί ύποπτη, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ομάδα Υποστήριξης της Chrono24, τηλεφωνικά (+49 721 96693-900) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (support@chrono24.com). Μια ύποπτη προσφορά γίνεται αντιληπτή, για παράδειγμα, λόγω της σημαντικά χαμηλότερης τιμής της, σε σχέση με την αγοραία τιμή.

Υπηρεσία καταπίστευσης


  • Εάν ο πωλητής σάς προσφέρει τη διεκπεραίωση μέσω υπηρεσίας καταπίστευσης από εξωτερικό πάροχο, ελέγξτε προσεκτικά την αξιοπιστία των σελίδων ή των συμβάσεων καταπίστευσης που σας προτείνονται. Οι απατεώνες δημιουργούν συχνά πλαστές σελίδες στο διαδίκτυο. Επίσης ελέγχετε τη γνησιότητα ακόμη και εγγράφων από σοβαρές εταιρίες, όπως οι Ernst & Young, DHL ή TNT.
  • Εφόσον για τη διεκπεραίωση της συναλλαγής χρησιμοποιήσετε υπηρεσία καταπίστευσης από εξωτερικό πάροχο, ζητήστε όλα τα στοιχεία απευθείας από τον πάροχο. Μη βασίζεστε σε προωθημένα email του πωλητή.
  • Πολλοί ιδιώτες πωλητές προσφέρουν για τη διεκπεραίωση πληρωμών την υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου θα φυλαχθούν με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Μόνο τότε το αντίτιμο καταβάλλεται στον πωλητή. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24 θα βρείτε εδώ.

Trusted Checkout


  • Στην περίπτωση επαγγελματιών εμπόρων μπορείτε να παραγγείλετε εύκολα και με ασφάλεια μέσω της υπηρεσίας Chrono24 Trusted Checkout. Εδώ θα μάθετε πώς ακριβώς λειτουργεί αυτή η υπηρεσία.
  • Προς αποφυγή κακόβουλης χρήσης, κατά τη χρήση της υπηρεσίας Trusted Checkout, ελέγξτε στην περιοχή myChrono24 όλα τα αντίστοιχα δεδομένα, προτού προβείτε στην πληρωμή. Εκεί μπορείτε να παρακολουθείτε με ακρίβεια την όλη διαδικασία και να έχετε πρόσβαση σε όλα τα σημαντικά δεδομένα. Εάν λάβετε ασυνήθιστα ή ύποπτα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας.

Γενικές υποδείξεις


  • Ελέγχετε πάντοτε εάν το ποσό έχει πράγματι πιστωθεί στο λογαριασμό σας (ανεξάρτητα εάν αφορά τράπεζα, PayPal, κτλ.), συνδεόμενοι απευθείας στον προσωπικό σας λογαριασμό, προτού αποστείλετε το είδος. Μη βασίζεστε σε προωθημένα ηλεκτρονικά μηνύματα του πωλητή ή υποτιθέμενα ηλεκτρονικά μηνύματα επιβεβαίωσης.
  • Οι ενδιαφερόμενοι που σας προσφέρουν μεγαλύτερο ποσό από εκείνο που ζητάτε θα πρέπει να ελέγχονται για την αξιοπιστία τους.
  • Μην εμπιστεύεστε έγγραφα ξένων πιστωτικών ιδρυμάτων, τα οποία σας ζητούν να αποστείλετε κάποιο είδος. Ελέγχετε πάντοτε εάν έχει πιστωθεί το εν λόγω ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
  • Προσοχή σε ενδιαφερόμενους που επικοινωνούν μαζί σας μέσω SMS. Σας ζητείται να προβείτε σε αδικαιολόγητες επιστροφές χρημάτων, μέσω πλαστών ηλεκτρονικών μηνυμάτων του PayPal ή πιστωτικών ιδρυμάτων, όπως, της Royal Bank. Ελέγχετε πάντοτε εάν έχει πιστωθεί το εν λόγω ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
  • Μπορείτε να πραγματοποιήσετε και προσωπικά την πώληση και να παραδώσετε το ρολόι σε κάποιον ασφαλή χώρο. Σας συνιστούμε να επιλέξετε κάποιον χώρο που προστατεύεται ή παρακολουθείται, όπως, για παράδειγμα, κάποιο κοσμηματοπωλείο.
  • Κατά την επικοινωνία με έναν αγοραστή μέσω του συστήματος μας δεν κοινοποιούμε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Έτσι σας προστατεύουμε από άτομα που θα θελήσουν να στοχοποιήσουν την πλατφόρμα μας εφαρμόζοντας μεθόδους phishing και άλλες κακόβουλες πρακτικές.

Υπηρεσία καταπίστευσης


  • Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσία καταπίστευσης από εξωτερικό πάροχο, ελέγξτε προσεκτικά την αξιοπιστία των σελίδων ή των συμβάσεων καταπίστευσης που σας προτείνονται. Οι απατεώνες δημιουργούν συχνά πλαστές σελίδες στο διαδίκτυο. Επίσης ελέγχετε τη γνησιότητα ακόμη και εγγράφων από σοβαρές εταιρίες, όπως οι Ernst & Young, DHL ή TNT.
  • Εφόσον για τη διεκπεραίωση της πληρωμής χρησιμοποιήσετε υπηρεσία καταπίστευσης από εξωτερικό πάροχο, ζητήστε όλα τα στοιχεία απευθείας από τον πάροχο. Μη βασίζεστε σε προωθημένα email του αγοραστή.
  • Ως ιδιώτης πωλητής έχετε τη δυνατότητα να προσφέρετε τη διεκπεραίωση πληρωμών μέσω της υπηρεσίας καταπίστευσης στην Chrono24. Με αυτή μπορείτε να αποστείλετε το ρολόι, μόνο αφού ο αγοραστής καταθέσει τα χρήματα σε έναν ασφαλή καταπιστευματικό λογαριασμό. Με αυτόν τον τρόπο προστατεύεστε από τον κίνδυνο αδυναμίας πληρωμής ή εξαπάτησης. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.
  • Ποτέ δεν θα σας γνωστοποιήσουμε τη διεύθυνση αποστολής του αγοραστή σε email, σε περίπτωση αγοράς μέσω της υπηρεσίας καταπίστευσης στην Chrono24. Αυτή θα τη βρείτε αποκλειστικά στο προφίλ myChrono24. Εκεί μπορείτε να παρακολουθείτε με ακρίβεια όλη τη διαδικασία και να έχετε πρόσβαση σε όλα τα σημαντικά δεδομένα. Εάν λάβετε ασυνήθιστα ή ύποπτα email, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας.

PayPal


  • Εφόσον συμφωνήσετε με τον αγοραστή την εξόφληση μέσω PayPal, ελέγξτε εάν έχει πράγματι πιστωθεί το εν λόγω ποσό στον λογαριασμό σας στο PayPal, προτού αποστείλετε το είδος. Βασίζεστε αποκλειστικά στο υπόλοιπο που βλέπετε στο δικό σας λογαριασμό στο PayPal και όχι σε δήθεν ηλεκτρονικά μηνύματα επιβεβαίωσης του PayPal.

Προεξόφληση / τραπεζικό έμβασμα


  • Εφόσον συμφωνήσετε με τον αγοραστή την εξόφληση μέσω τραπεζικού εμβάσματος, ελέγξτε εάν έχει πιστωθεί το εν λόγω ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό, προτού αποστείλετε το είδος. Βασίζεστε αποκλειστικά σε πληροφορίες που σας παρέχει η δική σας τράπεζα και όχι σε υποτιθέμενα ηλεκτρονικά μηνύματα επιβεβαίωσης.
  • Μην εμπιστεύεστε έγγραφα ξένων πιστωτικών ιδρυμάτων, τα οποία σας ζητούν να αποστείλετε κάποιο είδος. Ελέγχετε πάντοτε εάν έχει πιστωθεί το εν λόγω ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Πληρωμή με επιταγή


  • Προσοχή σε επιταγές εξωτερικού. Τα χρήματα πιστώνονται στο λογαριασμό σας αρχικά με κάθε επιφύλαξη. Φυσικά, μπορείτε να δείτε το ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό, ωστόσο, εάν η επιταγή αποδειχθεί ακάλυπτη, το ποσό θα ανακληθεί από την τράπεζα στη συνέχεια.

Trusted Checkout


  • Ποτέ δεν θα σας γνωστοποιήσουμε τη διεύθυνση αποστολής του αγοραστή σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε περίπτωση αγοράς μέσω Trusted Checkout. Αυτή θα την βρείτε αποκλειστικά στην περιοχή εμπόρου. Εκεί μπορείτε να παρακολουθείτε με ακρίβεια την όλη διαδικασία και να έχετε πρόσβαση σε όλα τα σημαντικά δεδομένα. Εάν λάβετε ασυνήθιστα ή ύποπτα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας.