Έχετε ερωτήσεις;

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας.

Εάν θέλετε να δηλώσετε κάποια διαφορετική διεύθυνση παράδοσης, στείλτε μας την πλήρη νέα διεύθυνση, κάνοντας κλικ στο κάτω κουμπί «Επικοινωνία με την Chrono24». Εμείς θα φροντίσουμε για όλα τα υπόλοιπα.

Λάβετε υπόψη ότι κατά την πληρωμή με πιστωτική κάρτα λαμβάνετε απόκριση από το σύστημα μέσα σε λίγα λεπτά. Στην περίπτωση που δεν λάβετε επιβεβαίωση πληρωμής ή λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος, οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής:

1. Ελέγξτε, εάν η πιστωτική σας κάρτα είναι εγγεγραμμένη για τη λεγόμενη διαδικασία 3D Secure (VerifiedByVisa / Mastercard Secure Code). Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας.

2. Μερικές πιστωτικές κάρτες έχουν όριο συναλλαγών, το οποίο μπορείτε ωστόσο να αυξήσετε ανά πάσα στιγμή, επικοινωνώντας με τον εκδότη πιστωτικών καρτών.

Σας ευχαριστούμε για την πληρωμή σας. Στο προφίλ σας myChrono24 και στην ενότητα «Αγορά» μπορείτε να επιβεβαιώσετε την πληρωμή, κάνοντας κλικ στο κουμπί «Ναι, έχω πληρώσει».

Εννοείται ότι μόλις το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό, θα σας ενημερώσουμε σχετικά. Μπορείτε να αγνοήσετε τις περαιτέρω ειδοποιήσεις που σας προτρέπουν να εκτελέσετε την πληρωμή. Τα μηνύματα αυτά δημιουργούνται και σταματούν αυτόματα, μόλις το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό.

Λάβετε υπόψη ότι: Στην περίπτωση εμβάσματος, η πίστωση του ποσού πληρωμής διαρκεί 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Σας ευχαριστούμε για την πληρωμή σας. Στο προφίλ σας myChrono24 και στην ενότητα «Αγορά» μπορείτε να επιβεβαιώσετε την πληρωμή, κάνοντας κλικ στο κουμπί «Ναι, έχω πληρώσει».

Εννοείται ότι μόλις το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό, θα σας ενημερώσουμε σχετικά. Μπορείτε να αγνοήσετε τις περαιτέρω ειδοποιήσεις που σας προτρέπουν να εκτελέσετε την πληρωμή. Τα μηνύματα αυτά δημιουργούνται και σταματούν αυτόματα, μόλις το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό.

Λάβετε υπόψη ότι: Στην περίπτωση εμβάσματος, η πίστωση του ποσού πληρωμής διαρκεί 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Εάν θέλετε να δηλώσετε κάποια διαφορετική διεύθυνση παράδοσης, στείλτε μας την πλήρη νέα διεύθυνση, κάνοντας κλικ στο κάτω κουμπί «Επικοινωνία με την Chrono24». Εμείς θα φροντίσουμε για όλα τα υπόλοιπα.

Σας ευχαριστούμε για την πληρωμή σας. Στο προφίλ σας myChrono24 και στην ενότητα «Αγορά» μπορείτε να επιβεβαιώσετε την πληρωμή, κάνοντας κλικ στο κουμπί «Ναι, έχω πληρώσει».

Εννοείται ότι μόλις το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό, θα σας ενημερώσουμε σχετικά. Μπορείτε να αγνοήσετε τις περαιτέρω ειδοποιήσεις που σας προτρέπουν να εκτελέσετε την πληρωμή. Τα μηνύματα αυτά δημιουργούνται και σταματούν αυτόματα, μόλις το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό.

Λάβετε υπόψη ότι: Στην περίπτωση εμβάσματος, η πίστωση του ποσού πληρωμής διαρκεί 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Μας χαροποιεί το ενδιαφέρον σου!

Έχεις ερωτήσεις για την Chrono24 ως εργοδότη ή ενδιαφέρεσαι για μια θέση στην επιχείρησή μας;
Μπορείς να ρίξεις μια ματιά στη σελίδα μας με τις θέσεις εργασίας. Εδώ θα βρεις τα στοιχεία επικοινωνίας μας και τις τρέχουσες θέσεις εργασίας: https://about.chrono24.com/jobs/

Ζητούμε την κατανόησή σας, καθώς δύσκολα μπορούμε να συσχετίσουμε αιτήματα από αυτό το σημείο επιλογής. Γι' αυτόν το λόγο ο χρόνος απόκρισης μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο.

Για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε γρήγορα, ελέγξτε, εάν το ζήτημά σας ταιριάζει καλύτερα σε κάποια άλλη δυνατότητα επιλογής.

Το ερώτημά σας παρέμεινε αναπάντητο;

Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας.

Συνημμένα

Αποδεκτοί τύποι αρχείων: .pdf, .png, .jpg, .gif και .tif. Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 32 ΜΒ.

Για να ανταποκριθούμε στο αίτημα υποστήριξής σας, υποβάλλουμε σε επεξεργασία τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη Δήλωση απορρήτου της εταιρείας μας.

Υποχρεωτικό πεδίο

Μάθετε περισσότερα

Βρείτε τις απαντήσεις στις συχνότερες ερωτήσεις σχετικά με την Chrono24.

Προβολή συχνών ερωτήσεων

Γνωρίστε μας

Ρίξτε μια ματιά πίσω από τα παρασκήνια και μάθετε περισσότερα για την Chrono24.

Μάθετε περισσότερα