Έχετε ερωτήσεις;
Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας.

Πώς μπορώ να παραγγείλω ένα ρολόι;

Για να παραγγείλετε ένα ρολόι, κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί «Αγορά» στη σελίδα της προσφοράς. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας ή να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρήστη. Στη συνέχεια συμπληρώστε τη διεύθυνση αποστολής. Στην «Επισκόπηση κόστους» μπορείτε να δείτε το συνολικό αντίτιμο της παραγγελίας σας, συμπ. εξόδων αποστολής. Λάβετε υπόψη ότι στην αναφερόμενη συνολική τιμή ενδεχομένως να υπάρξει πρόσθετη επιβάρυνση με φόρους εισαγωγής.

Σημείωση: Πριν πραγματοποιήσετε τη διεθνή σας παραγγελία, ενημερωθείτε οπωσδήποτε από τις αρμόδιες τελωνειακές αρχές για τις ισχύουσες στη χώρα σας διατάξεις σχετικά με τις εισαγωγές.

Έχετε τις εξής δυνατότητες πληρωμής για την αγορά του νέου σας ρολογιού:

  • Πληρωμή μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout χωρίς χρέωση

    Καταθέτοντας τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας (VISA ή MasterCard) ή μέσω εμβάσματος. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή και φροντίζει για μια απρόσκοπτη αγορά.

    Αφού καταχωρίσετε τη διεύθυνση αποστολής, παρακαλούμε αποδεχτείτε τους Γενικούς Όρους Πώλησης. Στη συνέχεια κάντε κλικ στο «Παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής», για να ολοκληρώσετε την παραγγελία.

    Μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Πληρωμή του αντιτίμου της αγοράς απευθείας στον πωλητή

    Επιλέγοντας αυτή τη μέθοδο δεν κάνετε χρήση της δωρεάν υπηρεσίας καταπίστευσης της Chrono24. Πληρώνετε το αντίτιμο της αγοράς απευθείας στον έμπορο μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν είναι δυνατή.

    Αφού καταχωρίσετε τη διεύθυνση παράδοσης, παρακαλούμε αποδεχτείτε τους Γενικούς Όρους Πώλησης. Στη συνέχεια κάντε κλικ στο «Παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής», για να ολοκληρώσετε την παραγγελία. Μόλις ο πωλητής επεξεργαστεί την παραγγελία σας, θα λάβετε τις απαραίτητες για την πληρωμή πληροφορίες μέσω email. Μόλις το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό, ο πωλητής θα σας αποστείλει το προϊόν.

  • Παραγγελία σε ιδιώτη πωλητή

    Εάν θέλετε να αγοράσετε από έναν ιδιώτη πωλητή, η υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24 είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος για να πληρώσετε το ρολόι. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας.

    Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: Πουλήστε ένα ρολόι ως ιδιώτης

Μόλις ο πωλητής επεξεργαστεί την παραγγελία σας, θα λάβετε τις απαραίτητες για την πληρωμή πληροφορίες μέσω email. Μόλις το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό, ο πωλητής θα σας αποστείλει το προϊόν.

Πώς μπορώ να βρω ένα ρολόι στην Chrono24;
Στην Chrono24 μπορείτε να βρείτε το ρολόι που ψάχνετε μέσω της γραμμής αναζήτησης. Η σελίδα των αποτελεσμάτων της αναζήτησης σας παρέχει τη δυνατότητα επιλογής πολλών, διαφορετικών φίλτρων.

Γραμμή αναζήτησης
Η γραμμή αναζήτησης σας προσφέρει τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο. Ο ζητούμενος όρος συμπληρώνεται αυτόματα κατά την πληκτρολόγηση.

Σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης
Η σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης προσφέρει διάφορες επιλογές φίλτρων. Μπορείτε για παράδειγμα να περιορίσετε τα αποτελέσματα επιλέγοντας κατασκευαστή, μοντέλο, αναφορά ή διαθεσιμότητα. Επίσης υπάρχει δυνατότητα ταξινόμησης της λίστας αποτελεσμάτων αναζήτησης κατά σχετικότητα, τιμή ή ημερομηνία ανάρτησης.

Πατώντας σε αυτή τη σελίδα το Αποθήκευση αναζήτησης, μπορείτε να δημιουργήσετε μία εντολή αναζήτησης, προκειμένου να ενημερώνεστε σχετικά με τις νέες προσφορές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με αυτό τον τρόπο τα φίλτρα που επιλέγετε αποθηκεύονται αυτόματα.
Πώς περιορίζω τα αποτελέσματα της αναζήτησης βάσει ορισμένων προσφορών;
Αφού αναζητήσετε έναν προϊόν μέσω της γραμμής αναζήτησης, μπορείτε να περιορίσετε επιπρόσθετα τα αποτελέσματα της αναζήτησης με τα φίλτρα που θα βρείτε στη λίστα αποτελεσμάτων. Μπορείτε για παράδειγμα να περιορίσετε τα αποτελέσματα επιλέγοντας κατασκευαστή, μοντέλο, κατάσταση ή υλικό κατασκευής. Με ένα κλικ στο περισσότερα εμφανίζονται πρόσθετες επιλογές φίλτρων. Μπορείτε να επιλέξετε ταυτόχρονα περισσότερες τιμές ενός φίλτρου. Για να απενεργοποιήσετε ένα φίλτρο, απλά αφαιρέστε το αντίστοιχο άγκιστρο επιλογής.

Με το πεδίο επιλογών, στο δεξί άνω περιθώριο της λίστας, μπορείτε να προσαρμόσετε τη σειρά ταξινόμησης των αποτελεσμάτων. Επιλέξτε ανάμεσα σε τιμή, ημερομηνία ανάρτησης και σχετικότητα. Μπορείτε να αλλάξετε την προεπιλεγμένη ρύθμιση ταξινόμησης στις Ρυθμίσεις στην περιοχή σας myChrono24.
Πρέπει να εγγραφώ πριν την αγορά στην Chrono24;
Ναι. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, εάν έχετε ερωτήσεις, και να σας ενημερώνουμε για την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας.
Η προσφορά είναι από το εξωτερικό. Τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά και με ποιες χρεώσεις επιβαρύνομαι;
Η τιμή εμφανίζεται στην αγγελία όπως καταχωρήθηκε από τον έμπορο. Συνεπώς είναι πιθανές πρόσθετες επιβαρύνσεις, όπως τέλη εκτελωνισμού, φόροι, έξοδα αποστολής και ασφάλισης.

Για την ακριβή τιμή χρέωσης και τα περιλαμβανόμενα κόστη επικοινωνήστε με τον πωλητή του ρολογιού. Μπορεί να σας ενημερώσει και σχετικά με το εάν η μεταφορική αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση της διαδικασίας του εκτελωνισμού. Απευθυνθείτε στις εθνικές τελωνειακές αρχές για να ενημερωθείτε σχετικά με τις ισχύουσες στη χώρας διατάξεις.

Εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης η αγορά ρολογιών δεν υπόκειται σε δασμούς. Η εισαγωγή από τρίτη χώρα στην ΕΕ, για παράδειγμα από τις ΗΠΑ, επιβαρύνεται με ένα μικρό τέλος και τον ΦΠΑ της εισαγωγής. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας.
Πώς μπορώ να διαπραγματευτώ με τον έμπορο;

Πολλοί πωλητές αποδέχονται προτεινόμενες τιμές. Για να προτείνετε μία τιμή στον πωλητή, κάντε κλικ στο κουμπί «Πρόταση τιμής» στη σελίδα της προσφοράς. Στη συνέχεια καταχωρίστε την προτεινόμενη τιμή σας και τη διεύθυνση παράδοσης. Διαβάστε και αποδεχτείτε τους Γενικούς Όρους Πώλησης και κάντε κλικ στο κουμπί «Αποστολή προτεινόμενης τιμής». Ο πωλητής θα εξετάσει την προτεινόμενη από εσάς τιμή και θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Εάν ο πωλητής έχει επιλέξει να μην δέχεται προτάσεις τιμής, η συγκεκριμένη λειτουργία δεν θα είναι διαθέσιμη.

Τι περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης ενός ρολογιού;
Στην τιμή πώλησης ενός ρολογιού περιλαμβάνονται διάφορες επιμέρους χρεώσεις. Πρώτα είναι η τιμή προσφοράς του ίδιου του ρολογιού. Σε αυτήν προστίθενται πρόσθετες χρεώσεις για τη συσκευασία, την ασφάλιση, την αποστολή, τον ΦΠΑ ή τον ΦΠΑ εισαγωγής. Το ύψος των πρόσθετων χρεώσεων διαφέρει ανάλογα με το εάν παραγγείλετε ένα ρολόι στη χώρα σας ή στο εξωτερικό. Επικοινωνήστε με τον έμπορο για ακριβείς πληροφορίες.
Η προσφορά είναι από το εξωτερικό. Τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά και με ποιες χρεώσεις επιβαρύνομαι;
Η τιμή εμφανίζεται στην αγγελία όπως καταχωρήθηκε από τον έμπορο. Συνεπώς είναι πιθανές πρόσθετες επιβαρύνσεις, όπως τέλη εκτελωνισμού, φόροι, έξοδα αποστολής και ασφάλισης.

Για την ακριβή τιμή χρέωσης και τα περιλαμβανόμενα κόστη επικοινωνήστε με τον πωλητή του ρολογιού. Μπορεί να σας ενημερώσει και σχετικά με το εάν η μεταφορική αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση της διαδικασίας του εκτελωνισμού. Απευθυνθείτε στις εθνικές τελωνειακές αρχές για να ενημερωθείτε σχετικά με τις ισχύουσες στη χώρας διατάξεις.

Εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης η αγορά ρολογιών δεν υπόκειται σε δασμούς. Η εισαγωγή από τρίτη χώρα στην ΕΕ, για παράδειγμα από τις ΗΠΑ, επιβαρύνεται με ένα μικρό τέλος και τον ΦΠΑ της εισαγωγής. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας.
Πώς μπορώ να πληρώσω;

Πληρωμή μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout χωρίς χρέωση

Μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα (VISA ή MasterCard) ή με τραπεζικό έμβασμα. Θα λάβετε τις πληροφορίες πληρωμής αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Δυστυχώς η πληρωμή μέσω PayPal δεν είναι δυνατή προς το παρόν.

Μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

Πληρωμή του αντιτίμου της αγοράς απευθείας στον πωλητή

Εάν επιθυμείτε να πληρώσετε το αντίτιμο της αγοράς απευθείας στον έμπορο, μπορείτε να το κάνετε μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν είναι δυνατή.

Παραγγελία σε ιδιώτη πωλητή

Εάν θέλετε να αγοράσετε από έναν ιδιώτη πωλητή, η υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24 είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος για να πληρώσετε το ρολόι. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: Πουλήστε ένα ρολόι ως ιδιώτης

Σημείωση: Πριν πραγματοποιήσετε τη διεθνή σας παραγγελία, ενημερωθείτε οπωσδήποτε από τις αρμόδιες τελωνειακές αρχές για τις ισχύουσες στη χώρα σας διατάξεις σχετικά με τις εισαγωγές.

Ο πωλητής προσφέρει ως τρόπο πληρωμής μόνο την προπληρωμή μέσω εμβάσματος. Είναι αξιόπιστος αυτός ο τρόπος πληρωμής;
Όταν ο πωλητής είναι επαγγελματίας έμπορος:
Ναι, πολλοί επαγγελματίες έμποροι ζητούν προπληρωμή μέσω εμβάσματος. Θεωρούμε πολύ σημαντικό, οι έμποροι που περιλαμβάνονται στην Chrono24 να είναι αξιόπιστοι. Κάθε έμπορος στην Chrono24 υπόκειται κατά την εγγραφή του σε ενδελεχή έλεγχο της ταυτότητας και της αξιοπιστίας του. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πληροφορίες όπως βεβαίωση εμπορικής δραστηριότητας, καθώς και συστάσεις από άλλους εμπόρους. Εναλλακτικά προσφέρεται η δυνατότητα μιας προσωπικής συνάντησης σε έναν ασφαλή χώρο για την πληρωμή σε μετρητά και την παράδοση του ρολογιού. Λάβετε υπόψη ότι η Chrono24 δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την αγορά.

Όταν ο πωλητής είναι Private Seller:
Κατά την αγορά από έναν ιδιώτη πωλητή, η προπληρωμή δεν αποτελεί ασφαλή τρόπο πληρωμής. Όταν ο ιδιώτης πωλητής επιμένει για την προπληρωμή και εσείς θέλετε να αγοράστε οπωσδήποτε το ρολόι, ελέγξτε για το δικό σας συμφέρον την αξιοπιστία του πωλητή και της προσφοράς. Μπορείτε για παράδειγμα να ζητήσετε συστάσεις ή να αποστείλετε επιπλέον φωτογραφίες του ρολογιού ή φωτογραφίες προσωπικών εγγράφων. Πιθανές εναλλακτικές αντί της προπληρωμής είναι μια προσωπική συνάντηση σε ασφαλή χώρο για την πληρωμή σε μετρητά ή η χρήση μιας αξιόπιστης υπηρεσίας καταπίστευσης. Εάν συνεχίζετε να έχετε αμφιβολίες για την αξιοπιστία του πωλητή, αποφύγετε καλύτερα την αγορά.

Πολλοί πωλητές προσφέρουν τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή και φροντίζει για μια απρόσκοπτη αγορά. Περισσότερες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24 θα βρείτε εδώ:
Ποιοι είναι οι όροι επιστροφής;

Σε μία παραγγελία μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout έχετε πάντα δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών. Εάν πληρώσετε το αντίτιμο της αγοράς απευθείας στον έμπορο, ενημερωθείτε εκ των προτέρων σχετικά με τους όρους επιστροφής του.

Στην περίπτωση αγοράς από ιδιώτη δεν ισχύει το προβλεπόμενο από τον νόμο δικαίωμα επιστροφής. Μετά την παραλαβή του ρολογιού μπορείτε, ωστόσο, να υποβάλετε εντός 7 ημερών ένα παράπονο στην Chrono24.

Ποιον επιβαρύνουν τα έξοδα επιστροφής;
Επιβαρύνεστε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής. Λάβετε υπόψη ότι, λόγω της ασφαλιστικής κάλυψης, τα έξοδα αποστολής μπορούν να ανέλθουν έως το ποσό των 250 ευρώ. Εάν έχετε ερωτήσεις, η ομάδα υποστήριξης της Chrono24 μπορεί να σας βοηθήσει τηλεφωνικά (+1 646-887-3560) ή μέσω email ().
Πώς μπορώ να υπαναχωρήσω από την παραγγελία μου;
Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας, εντός 14 ημερών μετά την παράδοση του προϊόντος, τηλεφωνικά (+1 646-887-3560) ή μέσω email (). Εμείς θα τεκμηριώσουμε και θα επιβεβαιώσουμε ότι το αίτημά σας για υπαναχώρηση υποβάλλεται εμπρόθεσμα και θα δρομολογήσουμε τη διαδικασία.
Τι είναι η υπηρεσία Trusted Checkout;

Η υπηρεσία Trusted Checkout είναι ο πιο ασφαλής δρόμος προς το ρολόι που επιθυμείτε. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Μόνο τότε τα χρήματα θα καταβληθούν στον πωλητή. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή και φροντίζει για μια απρόσκοπτη αγορά.

Μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία Trusted Checkout: https://www.chrono24.com.gr/about-us.htm

Τι κοστίζει η υπηρεσία Trusted Checkout;
Η υπηρεσία Trusted Checkout είναι χωρίς χρέωση.
Κατά την αγορά μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout έχω πρόσθετες αξιώσεις βάσει της νόμιμης εγγύησης και της εγγύησης κατασκευαστή;
Για την υπηρεσία Trusted Checkout ισχύουν οι διατάξεις που προβλέπονται από το νόμο σχετικά με τις εγγυήσεις. Επέκταση των αξιώσεων που απορρέουν από τη νόμιμη εγγύηση και την εγγύηση κατασκευαστή δεν υφίσταται.
Πότε είναι δυνατή η αγορά μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout;
Μπορείτε να αναγνωρίσετε τις προσφορές Trusted Checkout στα αποτελέσματα αναζήτησης και στις σελίδες των προσφορών από το πράσινο σύμβολο Trusted Checkout.
Τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά από έναν ιδιώτη πωλητή;
Εάν θέλετε να αγοράσετε από έναν ιδιώτη πωλητή, η υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24 είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος για να πληρώσετε το ρολόι. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας, σε περίπτωση που κάτι παρεκκλίνει από τα συμφωνηθέντα.

Εάν ο ιδιώτης πωλητής δεν προσφέρει την υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24, σας συνιστούμε μια προσωπική συνάντηση σε έναν ασφαλή χώρο. Μια προσωπική διεκπεραίωση στον επαγγελματικό χώρο ενός αξιόπιστου εμπόρου ρολογιών, ο οποίος μπορεί να ελέγξει το ρολόι απευθείας, είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος. Πιθανοί εναλλακτικοί τρόποι είναι η πληρωμή μέσω PayPal ή η χρήση υπηρεσίας καταπίστευσης από εξωτερικό πάροχο. Λάβετε υπόψη ότι μπορούμε να ελέγξουμε μόνο ιδιώτες πωλητές, οι οποίοι προσφέρουν την υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24. Ελέγχετε προσεκτικά την προσφορά και τους όρους, προτού αγοράσετε ένα ρολόι από έναν ιδιώτη πωλητή.
Ελέγχει η Chrono24 τους εμπόρους;
Κάθε έμπορος στην Chrono24 υπόκειται κατά την εγγραφή του σε ενδελεχή έλεγχο της ταυτότητας και της αξιοπιστίας του. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πληροφορίες όπως βεβαίωση εμπορικής δραστηριότητας, καθώς και συστάσεις από άλλους εμπόρους. Και τα σχόλια και οι παρατηρήσεις πελατών συνυπολογίζονται συνεχώς στην αξιολόγηση.
Τι σημαίνει η σφραγίδα Trusted για έναν πωλητή;
Κάθε έμπορος στην Chrono24 υπόκειται κατά την εγγραφή του σε ενδελεχή έλεγχο της ταυτότητας και της αξιοπιστίας τους. Η σφραγίδα Trusted Seller χορηγείται αποκλειστικά σε εμπόρους, οι οποίοι με βάση τις εμπειρίες της Chrono24 και των χρηστών της πλατφόρμας, οι Trusted Seller διακρίνονται για την ιδιαίτερη συνέπεια και την αξιοπιστία τους.

Trusted Seller είναι ένας επαγγελματίας έμπορος ρολογιών και υπόχρεος στην τήρηση ορισμένων όρων.Σε αυτούς συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, ότι

  • όλα τα στοιχεία που έχει κοινοποιήσει στην πλατφόρμα ή στην Chrono24, σχετικά με το πρόσωπό του και την επιχείρησή του, είναι αληθή
  • εμπορεύεται κατ' αποκλειστικότητα γνήσια προϊόντα αξιόπιστης προέλευσης
  • οι περιγραφές της κατάστασης των προϊόντων ανταποκρίνονται στην αλήθεια, ενώ επισημαίνει, γραπτώς και με εικόνες, τα ενδεχομένως υφιστάμενα ελαττώματα
  • απαντά εντός 5 εργάσιμων, σε αιτήματα που λαμβάνει μέσω Email της Chrono24.

Η δίκαιη διεκπεραίωση της συναλλαγής είναι απόλυτη προτεραιότητα. Στην περίπτωση προβλημάτων, ο έμπορος αναζητεί από κοινού με τον πελάτη μία λύση που να ικανοποιεί αμφότερες τις πλευρές. Η παραβίαση ενός η περισσοτέρων από τους παρόντες όρους μπορεί να επιφέρει την προσωρινή ή οριστική απώλεια της σφραγίδας Trusted Seller ή - σε περίπτωση σοβαρών παραβιάσεων - της ιδιότητας μέλους στην Chrono24.
Τι είναι η εγγύηση γνησιότητας;

Στην Chrono24 ισχύει ο απόλυτος όρος, σύμφωνα με τον οποίο δεν επιτρέπεται στους εμπόρους να διαθέτουν προς πώληση αντίγραφα και απομιμήσεις. Κάθε έμπορος είναι υποχρεωμένος πριν την πώληση να ελέγχει προσεκτικά τη γνησιότητα του ρολογιού και να δηλώνει στην περιγραφή αποκλίσεις από την αρχική κατάσταση παράδοσης από τον κατασκευαστή. Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στους Όρους Εγγύησης Γνησιότητας.

Τι είναι η προστασία αγοραστή;

Με την προστασία αγοραστή της Chrono24 είστε εξασφαλισμένοι και μετά την παραγγελία σας μέσω της Chrono24: Στην σπάνια περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο ζήτημα, μπορείτε να βασίζεστε στην υποστήριξή μας. Σας παρέχουμε υποστήριξη για την από κοινού με τον έμπορο εξεύρεση μίας ικανοποιητικής λύσης. Απλά επικοινωνήσετε μαζί μας το αργότερο 14 μέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας (support@chrono24.com).

Περισσότερες λεπτομέρειες για την προστασία αγοραστή θα βρείτε εδώ: Προστασία αγοραστή της Chrono24

Πώς μπορώ να υπαναχωρήσω από την παραγγελία μου;
Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας, εντός 14 ημερών μετά την παράδοση του προϊόντος, τηλεφωνικά (+1 646-887-3560) ή μέσω email (). Εμείς θα τεκμηριώσουμε και θα επιβεβαιώσουμε ότι το αίτημά σας για υπαναχώρηση υποβάλλεται εμπρόθεσμα και θα δρομολογήσουμε τη διαδικασία.
Ποιον μπορώ να ρωτήσω για ένα συγκεκριμένο ρολόι;
Ο πωλητής θα σας απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση ή το περιεχόμενο της παραδοτέας συσκευασίας του προϊόντος. Για να υποβάλετε ένα ερώτημα στον πωλητή, κάντε κλικ στη σελίδα της προσφοράς στο κουμπί «Επικοινωνία με τον πωλητή».
Πώς μπορώ να βρω ένα ρολόι στην Chrono24;
Στην Chrono24 μπορείτε να βρείτε το ρολόι που ψάχνετε μέσω της γραμμής αναζήτησης. Η σελίδα των αποτελεσμάτων της αναζήτησης σας παρέχει τη δυνατότητα επιλογής πολλών, διαφορετικών φίλτρων.

Γραμμή αναζήτησης
Η γραμμή αναζήτησης σας προσφέρει τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο. Ο ζητούμενος όρος συμπληρώνεται αυτόματα κατά την πληκτρολόγηση.

Σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης
Η σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης προσφέρει διάφορες επιλογές φίλτρων. Μπορείτε για παράδειγμα να περιορίσετε τα αποτελέσματα επιλέγοντας κατασκευαστή, μοντέλο, αναφορά ή διαθεσιμότητα. Επίσης υπάρχει δυνατότητα ταξινόμησης της λίστας αποτελεσμάτων αναζήτησης κατά σχετικότητα, τιμή ή ημερομηνία ανάρτησης.

Πατώντας σε αυτή τη σελίδα το Αποθήκευση αναζήτησης, μπορείτε να δημιουργήσετε μία εντολή αναζήτησης, προκειμένου να ενημερώνεστε σχετικά με τις νέες προσφορές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με αυτό τον τρόπο τα φίλτρα που επιλέγετε αποθηκεύονται αυτόματα.
Πώς μπορώ να βρω ένα συγκεκριμένο ρολόι;

Για να βρείτε ρολόγια στην Chrono24, καλύτερα χρησιμοποιήστε τη λειτουργία αναζήτησης. Αφού πραγματοποιήσετε μία αναζήτηση, θα έχετε στη διάθεσή σας μία πληθώρα φίλτρων ταξινόμησης όπως π.χ. «Μοντέλο», «Έτος» ή «Τιμή» για να περιορίσετε ακόμα περισσότερο τα αποτελέσματα.

Μπορείτε επίσης να αποθηκεύσετε μία αναζήτηση και να ενημερωθείτε από εμάς μόλις υπάρξουν νέα αποτελέσματα για την αναζήτησή σας.

Τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά από έναν ιδιώτη πωλητή;
Εάν θέλετε να αγοράσετε από έναν ιδιώτη πωλητή, η υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24 είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος για να πληρώσετε το ρολόι. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας, σε περίπτωση που κάτι παρεκκλίνει από τα συμφωνηθέντα.

Εάν ο ιδιώτης πωλητής δεν προσφέρει την υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24, σας συνιστούμε μια προσωπική συνάντηση σε έναν ασφαλή χώρο. Μια προσωπική διεκπεραίωση στον επαγγελματικό χώρο ενός αξιόπιστου εμπόρου ρολογιών, ο οποίος μπορεί να ελέγξει το ρολόι απευθείας, είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος. Πιθανοί εναλλακτικοί τρόποι είναι η πληρωμή μέσω PayPal ή η χρήση υπηρεσίας καταπίστευσης από εξωτερικό πάροχο. Λάβετε υπόψη ότι μπορούμε να ελέγξουμε μόνο ιδιώτες πωλητές, οι οποίοι προσφέρουν την υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24. Ελέγχετε προσεκτικά την προσφορά και τους όρους, προτού αγοράσετε ένα ρολόι από έναν ιδιώτη πωλητή.
Πότε θα παραδοθεί το ρολόι σε μένα;
Η διαθεσιμότητα και ο χρόνος παράδοσης αναγράφονται στη σελίδα της προσφοράς. Λάβετε υπόψη ότι οι συγκεκριμένοι χρόνοι ισχύουν από την παραλαβή της πληρωμής. Ο πωλητής θα σας απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή. Για να υποβάλετε ένα ερώτημα στον πωλητή, κάντε κλικ στη σελίδα της προσφοράς στο κουμπί «Επικοινωνία με τον πωλητή».
Πόσο γρήγορα είναι διαθέσιμο το προϊόν;
Τα προϊόντα που προσφέρονται μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout είναι κατά κανόνα διαθέσιμα άμεσα ή σε σύντομο χρονικό διάστημα. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα της εκάστοτε προσφοράς.
Από ποια μεταφορική εταιρεία θα παραδοθεί το προϊόν;
Γενικά, ο έμπορος αποφασίζει με ποια μεταφορική εταιρεία θα αποστείλει το προϊόν. Στην επιβεβαίωση αποστολής μπορείτε να δείτε τη μεταφορική εταιρεία που χρησιμοποιήθηκε.
Μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση εξέλιξης της αποστολής;
Θα σας ειδοποιήσουμε, μόλις το προϊόν αποσταλεί, και θα σας στείλουμε μέσω email τον κωδικό εντοπισμού, εφόσον υπάρχει.
Είμαι ασφαλισμένος έναντι ζημιών κατά τη μεταφορά ή έναντι κλοπής;
Τα προϊόντα που παραγγέλλονται μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout ασφαλίζονται πάντα για την αποστολή, εφόσον δεν συμφωνήσετε διαφορετικά με τον έμπορο.
Μέχρι ποιο ποσό είναι ασφαλισμένη η αποστολή;
Γενικά, το προϊόν ασφαλίζεται κατά την αποστολή για όλο το ποσό της αξίας του.
Πώς μπορώ να υπαναχωρήσω από την παραγγελία μου;
Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας, εντός 14 ημερών μετά την παράδοση του προϊόντος, τηλεφωνικά (+1 646-887-3560) ή μέσω email (). Εμείς θα τεκμηριώσουμε και θα επιβεβαιώσουμε ότι το αίτημά σας για υπαναχώρηση υποβάλλεται εμπρόθεσμα και θα δρομολογήσουμε τη διαδικασία.
Στην περίπτωση αγοράς μέσω υπηρεσίας Trusted Checkout

Εάν επιθυμείτε να κάνετε χρήση του δικαιώματος επιστροφής εντός 14 ημερών (στην περίπτωση αγοράς μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout), επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις κάντε κλικ στο αντίστοιχο κουμπί ή/και σύνδεσμο στην ενότητα «Οι παραγγελίες σας» στον λογαριασμό που διατηρείτε ως χρήστης, για να μας ενημερώσετε σχετικά. Στη συνέχεια, ο πωλητής θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να βρεθεί μία λύση.

Ποιος είναι ο αντισυμβαλλόμενός μου κατά την αγορά ενός ρολογιού;
Αντισυμβαλλόμενός σας είναι σε κάθε περίπτωση ο εκάστοτε έμπορος ή ιδιώτης πωλητής. Εάν επιλέξετε τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24, θα ενημερωθείτε σχετικά με τους όρους πώλησης κατά την εξέλιξη της διαδικασίας της συναλλαγής. Εάν αγοράσετε το ρολόι σας απευθείας από έναν έμπορο, λάβετε υπόψη τους σχετικούς ισχύοντες ΓΟΣ του εμπόρου.

Περισσότερες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24 θα βρείτε εδώ:
Πώς μπορώ να υπαναχωρήσω από την παραγγελία μου;
Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας, εντός 14 ημερών μετά την παράδοση του προϊόντος, τηλεφωνικά (+1 646-887-3560) ή μέσω email (). Εμείς θα τεκμηριώσουμε και θα επιβεβαιώσουμε ότι το αίτημά σας για υπαναχώρηση υποβάλλεται εμπρόθεσμα και θα δρομολογήσουμε τη διαδικασία.
Πιστώθηκε η πληρωμή μου;
Σας ευχαριστούμε για την πληρωμή σας. Εννοείται πως μόλις το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό, θα σας ενημερώσουμε σχετικά. Μπορείτε να αγνοήσετε επόμενες ειδοποιήσεις που σας προτρέπουν να εκτελέσετε την πληρωμή. Τα μηνύματα αυτά δημιουργούνται και σταματούν αυτόματα, μόλις το ποσό πιστώνεται στον λογαριασμό.
Μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση εξέλιξης της αποστολής;
Θα σας ειδοποιήσουμε, μόλις το προϊόν αποσταλεί, και θα σας στείλουμε μέσω email τον κωδικό εντοπισμού, εφόσον υπάρχει.
Πώς μπορώ να πληρώσω για ένα προϊόν;
Μπορείτε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας (VISA ή MasterCard) ή μέσω εμβάσματος. Στη σελίδα της προσφοράς θα σας παρουσιαστούν οι δυνατοί τρόποι πληρωμής για ένα προϊόν.

Για τη διεκπεραίωση των πληρωμών συνεργαζόμαστε με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών Mangopay. Η Mangopay είναι ένας πάροχος υπηρεσιών πληρωμών που ειδικεύεται στις ηλεκτρονικές αγορές και συνδέεται με τη γαλλική τράπεζα Credit Mutuel Arkea.
Τι μπορώ να κάνω εάν ο πωλητής δεν απαντάει;
Ενθαρρύνουμε τους πωλητές μας να απαντούν σε αιτήματα εντός 5 εργάσιμων. Πολλοί πωλητές λαμβάνουν καθημερινά μεγάλο αριθμό αιτημάτων με αποτέλεσμα ορισμένες φορές να σημειώνονται καθυστερήσεις. Μπορείτε ακόμα να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με τον πωλητή. Στις περισσότερες περιπτώσεις ο αριθμός τηλεφώνου αναγράφεται στη σελίδα της προσφοράς κάτω από το «Πωλητής».
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας με τον έμπορο;
Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον έμπορο μέσω των στοιχείων επικοινωνίας που ο ίδιος έχει δηλώσει. Για ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία σας μέσω της υπηρεσίας Trusted Checkout μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα υποστήριξής μας τηλεφωνικά (+1 646-887-3560) ή μέσω email ().
Πώς μπορώ να υπαναχωρήσω από την παραγγελία μου;
Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας, εντός 14 ημερών μετά την παράδοση του προϊόντος, τηλεφωνικά (+1 646-887-3560) ή μέσω email (). Εμείς θα τεκμηριώσουμε και θα επιβεβαιώσουμε ότι το αίτημά σας για υπαναχώρηση υποβάλλεται εμπρόθεσμα και θα δρομολογήσουμε τη διαδικασία.
Ποια είναι η αξία του ρολογιού μου;

Στην Chrono24 μπορείτε να υπολογίσετε πολύ εύκολα την αξία του ρολογιού σας και, φυσικά, χωρίς χρέωση. Απλά επιλέξτε το μοντέλο σας και την κατάσταση και εμείς θα συγκρίνουμε το ρολόι σας με 300.000 προσφορές από όλο τον κόσμο. Στη συνέχεια θα λάβετε μια προτεινόμενη τιμή, με την οποία μπορείτε να επιτύχετε την καλύτερη δυνατή τιμή πώλησης.
Προς τον υπολογισμό αξίας

Αγοράζει η Chrono24 απευθείας ρολόγια;
Ως διαδικτυακή αγορά, η Chrono24 φέρνει σε επαφή λάτρεις ρολογιών από όλο τον κόσμο. Η εμπορική συναλλαγή λαμβάνει χώρα πάντα ανάμεσα στον αγοραστή και τον πωλητή. Γι' αυτό τον λόγο δεν αγοράζουμε, εκτιμούμε ή ελέγχουμε τα προϊόντα. Συνιστούμε να πωλήσετε το ρολόι σας μέσω μιας αγγελίας ιδιώτη.
Τι είναι ο κωδικός αναφοράς;
Ο κωδικός αναφοράς αναφέρεται στο μοντέλο ή/και την έκδοση του μοντέλου του ρολογιού σας και μπορεί να αποτελείται από πολλούς αριθμητικούς και αλφαβητικούς χαρακτήρες. Σε ορισμένους κατασκευαστές ο κωδικός αναφοράς βρίσκεται εγχάρακτος στον πυθμένα της κάσας (δεν πρέπει να συγχέεται με τον αριθμό κάσας), στο κλείσιμο του μπρασελέ και σπάνια στο καντράν. Σε κάθε περίπτωση ο κωδικός αριθμός αναφοράς πρέπει να αναγράφεται στα συνοδευτικά έγγραφα του ρολογιού σας ή στο παραστατικό αγοράς. Εάν δεν βρίσκετε τον κωδικό αναφοράς, αναζητήστε στο διαδίκτυο το όνομα του κατασκευαστή που αναφέρεται στο καντράν και συγκρίνετε τις φωτογραφίες με το ρολόι σας. Στις περισσότερες περιπτώσεις μία σύντομη έρευνα θα λύσει το πρόβλημα.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια αγγελία στην Chrono24;

Η δημιουργία μίας αγγελίας στην Chrono24 είναι πολύ απλή με τη φόρμα δημιουργίας αγγελιών. Το μόνο που χρειάζεστε εδώ είναι ο κωδικός αναφοράς του ρολογιού σας. Μπορείτε να επιλέξετε και χειρωνακτικά το μοντέλο σας. Για αυτό κάντε κλικ στο «Συνέχεια χωρίς κωδικό αναφοράς». Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: Πουλήστε το ρολόι σας στην Chrono24

Πώς μπορώ να τροποποιήσω την αγγελία μου;

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επεξεργαστείτε την αγγελία σας στο προφίλ myChrono24 (προς το παρόν μόνο στην ιστοσελίδα της Chrono24). Για τον σκοπό αυτό επιλέξτε «Αγγελίες» από το μενού και μετά κάντε κλικ στο «Αλλαγή αγγελίας» κάτω από την αγγελία.

Εάν θέλετε να επεξεργαστείτε την τιμή, τον κατασκευαστή ή το μοντέλο, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

Γιατί η αγγελία μου δεν έχει ακόμα αναρτηθεί online;

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι, για τους οποίους η αγγελία σας δεν έχει ακόμα ενεργοποιηθεί.

1. Οι εικόνες επαλήθευσης που ανεβάσατε, ενδεχομένως δεν έχουν ακόμα επαληθευτεί. Για αυτό μπορεί να απαιτηθούν 2 έως 3 εργάσιμες. Σε αυτή την περίπτωση επιδείξτε λίγη ακόμα υπομονή. Μόλις ο έλεγχος ολοκληρωθεί, θα σας ενημερώσουμε σχετικά. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να σας ζητήσουμε μέσω email περισσότερα στοιχεία. Ελέγξτε οπωσδήποτε και τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam) του προγράμματος email που χρησιμοποιείτε, προκειμένου να βεβαιωθείτε πως όλα τα μηνύματά μας θα φθάσουν σε εσάς.

2. Ενδεχομένως δεν έχουμε λάβει ακόμη την πληρωμή του τέλους καταχώρισης της αγγελίας σας. Λάβετε υπόψη ότι ένα έμβασμα μπορεί να διαρκέσει έως 3 εργάσιμες ημέρες.

Πώς μπορώ να αποστείλω το ρολόι μου;
Προς το παρόν, η Chrono24 δεν συνεργάζεται με καμία μεταφορική εταιρεία. Ενημερωθείτε εκ των προτέρων για μία μεταφορική που αναλαμβάνει αποστολές ειδών υψηλής αξίας. Ενημερωθείτε απευθείας από τη μεταφορική εταιρεία για τους όρους της αποστολής. Βεβαιωθείτε πως η αποστολή έχει ασφαλιστεί για την πλήρη αξία του ρολογιού και πως διαθέτει κωδικό παρακολούθησης (Tracking ID). Η λήψη του πακέτου πρέπει να επιβεβαιώνεται με υπογραφή από τον παραλήπτη. Στην περίπτωση επιστροφής προς άλλη χώρα πρέπει να επισημάνετε ευκρινώς ότι πρόκειται για πακέτο επιστροφής, ώστε η τελωνειακή αρχή να μην επιβάλει φόρο εισαγωγής στο πακέτο.
Πότε θα λάβω τα χρήματά μου;

Στην περίπτωση πληρωμής μέσω της υπηρεσίας καταπίστευσης

Όταν ο αγοραστής εμβάσει το αντίτιμο της αγοράς στον καταπιστευματικό λογαριασμό, τα χρήματα φυλάσσονται με ασφάλεια έως ότου ο αγοραστής παραλάβει το προϊόν που έχει παραγγείλει και επιβεβαιώσει την παραλαβή. Το αργότερο 7 ημέρες από την επιβεβαίωση της παραλαβής από τον αγοραστή εγκρίνουμε την πληρωμή. Η πληρωμή μπορεί να εγκριθεί και νωρίτερα, εφόσον ο αγοραστής συμφωνεί με αυτό.

Εάν ο αγοραστής σάς καταβάλει απευθείας το αντίτιμο της αγοράς, επικοινωνήστε απευθείας μαζί του. Συνιστούμε πάντα τη διεκπεραίωση της πώλησης με προπληρωμή.

Δεν πούλησα το ρολόι μου

Εάν το ρολόι σας δεν πωληθεί εντός 6 μηνών, θα σας επιστρέψουμε το τέλος καταχώρισης αγγελίας. Προϋπόθεση για αυτό συνιστά, το ρολόι σας να είναι για 6 μήνες online στην Chrono24, να μην έχει πουληθεί και να βρίσκεται ακόμα στην κατοχή σας. Μετά την παρέλευση των 6 μηνών θα μας στείλετε ως αποδεικτικό 2 φωτογραφίες του ρολογιού σας, στις οποίες θα απεικονίζονται συγκεκριμένες ενδείξεις ώρας που θα σας ζητήσουμε. Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

Λάβετε υπόψη ότι σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών της εταιρείας μας δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για ιδιώτες πωλητές, εάν έχετε πουλήσει ήδη το ρολόι αλλού.

Η αγγελία μου διαγράφηκε

Προκειμένου να διατηρήσουμε τις προσφορές στην Chrono24 ενημερωμένες, ελέγχουμε τακτικά μέσω email τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, για τα οποία έχουν καταχωριστεί αγγελίες. Εάν δεν επιβεβαιώσετε την αγγελία σας, θα διαγραφεί αυτόματα μετά από μία εβδομάδα. Ευχαρίστως θα ενεργοποιήσουμε εκ νέου την αγγελία σας. Ενημερώστε μας σχετικά χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

Μπορείτε εύκολα να διαχειρίζεστε τις αγγελίες σας και στο προφίλ myChrono24. Εκεί θα βρείτε όλες τις σημαντικές πληροφορίες, με μια ματιά.

Πώς ακριβώς λειτουργεί η εγγύηση επιστροφής χρημάτων;
Εάν δεν πουλήσετε το ρολόι σας εντός 6 μηνών θα σας επιστρέψουμε το τέλος χρέωσης της αγγελίας. Προϋπόθεση για αυτό συνιστά, το ρολόι σας να είναι για 6 μήνες online στην Chrono24, να μη έχει πουληθεί και να βρίσκεται ακόμα στην κατοχή σας. Για τον σκοπό αυτό, μετά την παρέλευση των 6 μηνών και εντός 4 εβδομάδων θα πρέπει να αποδείξετε πως το ρολόι εξακολουθεί να βρίσκεται στην κατοχή σας.
Πώς μπορώ να ετοιμάσω τις προσφορές μου;
Μπορείτε να ετοιμάσετε μόνος σας τις προσφορές σας ή να εισάγετε τα στοιχεία από τον ιστότοπό σας.

Δημιουργήστε μόνος σας τις προσφορές σας στην περιοχή εμπόρων. Για τον σκοπό αυτό, συμπληρώστε τη φόρμα Νέα προσφορά. Το ερωτηματολόγιό μας θα σας βοηθήσει να συντάξετε γρήγορα μία πλήρη περιγραφή του ρολογιού σας. Ανάλογα με το πακέτο που έχετε επιλέξει, για κάθε προσφορά μπορείτε να δημοσιεύσετε από 6 ως 16 φωτογραφίες.

Η εισαγωγή δεδομένων από τον ιστότοπό σας είναι δυνατή από 25 προσφορές και άνω στο πακέτο PRO-Listing. Με τον τρόπο αυτό τα δεδομένα σας εισάγονται πλήρως αυτόματα από τον ιστότοπό σας, ενώ ενημερώνονται σε καθημερινή βάση.
Πώς μπορώ να εγγραφώ ως επαγγελματίας έμπορος;
Εγγραφείτε ως επαγγελματίας έμπορος στην Chrono24 με λίγα μόνο βήματα:
  1. Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία
  2. Καταχωρήστε τα στοιχεία πληρωμής (πιστωτική κάρτα ή άμεση χρέωση SEPA εντός της Γερμανίας)
  3. Προωθήστε τα δικαιολογητικά έγγραφα
Πλέον μπορείτε να ανεβάσετε τις πρώτες προσφορές. Προτού μπορέσετε να δημοσιεύσετε τις προσφορές σας, ο λογαριασμός σας θα πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί από την Chrono24. Λάβετε υπόψη πως η ενεργοποίηση του λογαριασμού πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο επαλήθευσης των στοιχείων και των εγγράφων. Για αυτό θα χρειαστεί να μας στείλετε αντίγραφα των ακόλουθων εγγράφων, μέσω της λειτουργίας μεταφόρτωσης αρχείων, email, φαξ ή ταχυδρομείου:
  • Απόσπασμα από το μητρώο εταιρειών/εμπορικό επιμελητήριο ή δήλωση έναρξης επαγγέλματος
  • Αποδεικτικό διεύθυνσης υπό τη μορφή λογαριασμού ΔΕΚΟ, τηλεφώνου κ.α.
Αξιοποιήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο διάρκειας 30 ημερών για να δοκιμάσετε εκτενώς την Chrono24.
Επικοινωνία με την Chrono24

Υποχρεωτικό πεδίο

Μάθετε περισσότερα

Μάθετε περισσότερα

Βρείτε τις απαντήσεις στις συχνότερες ερωτήσεις σχετικά με την Chrono24.

Προβολή συχνών ερωτήσεων

Γνωρίστε μας

Γνωρίστε μας

Ρίξτε μια ματιά πίσω από τα παρασκήνια και μάθετε περισσότερα για την Chrono24.

Μάθετε περισσότερα

Έχετε ερωτήσεις;
Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας.

+1 646-887-3560

Επαφή

;