Βοήθεια και Συχνές Ερωτήσεις της Chrono24
Καλύτερα χρησιμοποιήστε την αναζήτηση ελεύθερου κειμένου για να βρείτε γρήγορα απαντήσεις στις ερωτήσεις σας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας.
Αναζήτηση ρολογιών στην Chrono24
Πώς μπορώ να βρω ένα ρολόι στην Chrono24;
Πώς περιορίζω τα αποτελέσματα της αναζήτησης βάσει ορισμένων αγγελιών;
Ποια είναι η σημασία του κωδικού αναφοράς ενός πολυτελούς ρολογιού;
Αγορά ρολογιών
Γενικά
Πώς μπορώ να αγοράσω ένα συγκεκριμένο ρολόι στην Chrono24;
Τι περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης ενός ρολογιού;
Πρέπει να εγγραφώ πριν την αγορά στην Chrono24;
Ποιος είναι ο αντισυμβαλλόμενός μου κατά την αγορά ενός ρολογιού;
Πώς μπορώ να πληρώσω για ένα προϊόν;
Τι πρέπει να κάνω, εάν ο πωλητής δεν ανταποκριθεί στο αίτημά μου;
Πού μπορώ να αναφέρω τις υποψίες μου σχετικά με τη γνησιότητα ενός προϊόντος;
Πώς μπορώ να αναγνωρίσω μια απομίμηση;
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον πωλητή ενός ρολογιού;
Πόσο γρήγορα είναι διαθέσιμο το προϊόν;
Αποστολή
Πόσο διαρκεί η αποστολή και σε ποιο ύψος ανέρχονται τα έξοδα αποστολής;
Από ποια μεταφορική εταιρεία θα παραδοθεί το προϊόν;
Μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση εξέλιξης της αποστολής;
Είμαι ασφαλισμένος έναντι ζημιών λόγω της μεταφοράς ή έναντι κλοπής;
Μέχρι ποιο ποσό είναι ασφαλισμένη η αποστολή;
Αγορά από ιδιώτες πωλητές
Τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά από ιδιώτες πωλητές;
Αγορά από επαγγελματίες εμπόρους
Ποια ασφάλεια μου παρέχει μια εγγύηση ρολογιού;
Με ποιον τρόπο ελέγχει η Chrono24 τους εμπόρους που περιλαμβάνονται στον κατάλογο;
Τι σημαίνει το διακριτικό «Trusted Seller» για έναν έμπορο;
Από πού προέρχονται οι συστάσεις εμπόρων;
Αγορά ρολογιών από το εξωτερικό
Η αγγελία είναι από το εξωτερικό. Τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά και με ποιες χρεώσεις επιβαρύνομαι;
Τι είναι οι δασμολογικές επιβαρύνσεις και ο ΦΠΑ εισαγωγής;
Πού και πώς μπορώ να πληρώσω τις δασμολογικές επιβαρύνσεις και τον ΦΠΑ εισαγωγής που προκύπτουν;
Πληρωμή
Ποιους τρόπους πληρωμής έχω στη διάθεσή μου;
Ο πωλητής προσφέρει ως τρόπο πληρωμής μόνο την προπληρωμή μέσω εμβάσματος. Είναι αξιόπιστος αυτός ο τρόπος πληρωμής;
Είναι ασφαλής η πληρωμή μέσω PayPal ή πιστωτικής κάρτας;
Μπορώ να πραγματοποιήσω την αγορά μου μέσω υπηρεσίας καταπίστευσης;
Επιστροφή
Τι προβλέπεται σχετικά με τους όρους επιστροφών;
Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν;
Ποιον επιβαρύνουν τα έξοδα επιστροφής;
Προστασία αγοραστή
Πόσο διαρκεί η προστασία αγοραστή της Chrono24;
Τι είναι η προστασία αγοραστή της Chrono24;
Τι κοστίζει η προστασία αγοραστή;
Σε ποιες περιπτώσεις ισχύει η προστασία αγοραστή της Chrono24;
Μπορώ κατά την αγορά με προστασία αγοραστή να εγείρω πρόσθετες αξιώσεις βάσει της νόμιμης εγγύησης και της εγγύησης κατασκευαστή;
Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής θα λάβω τα χρήματά μου πίσω;
Τι ήταν το Trusted Checkout;
myChrono24
Γενικά
Ποια πλεονεκτήματα μου εξασφαλίζει μια εγγραφή στην myChrono24;
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ τα προσωπικά μου δεδομένα;
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;
Πώς σβήνω τον λογαριασμό χρήστη μου myChrono24;
Μπορώ να στέλνω μηνύματα μέσω της Chrono24;
Γιατί να στέλνω μηνύματα μέσω της Chrono24;
Μπορώ να προσθέτω συνημμένα στα μηνύματά μου;
Μπορώ να διαγράψω μια επικοινωνία;
Μπορώ να ανακαλέσω ένα μήνυμα;
Μπορώ να ταξινομώ και να πραγματοποιώ αναζητήσεις στα μηνύματά μου χρησιμοποιώντας φίλτρα;
Σημειώσεις και εντολές αναζήτησης
Πώς μπορώ να αποθηκεύσω μια αναζήτηση;
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ή να διαγράψω μια αποθηκευμένη αναζήτηση;
Πώς μπορώ να δω ή/και να επεξεργαστώ τις σημειώσεις μου;
Σε τι χρησιμεύει το Χρονογράφημα;
Watch Collection
Τι είναι η Watch Collection;
Πρέπει ένα ρολόι να είναι στην κατοχή μου, για να μπορώ να το προσθέσω στη Watch Collection μου;
Πόσα ρολόγια μπορώ να προσθέσω στη Watch Collection μου;
Γιατί υπάρχει ένα ρολόι στη Watch Collection μου, το οποίο δεν έχω προσθέσει εγώ;
Ποιες εκτιμώμενες αξίες βλέπω στη Watch Collection μου;
Σε ποια χρονικά διαστήματα υπολογίζονται εκ νέου οι εκτιμώμενες αξίες;
Μπορώ να αποθηκεύσω προσωπικές πληροφορίες στη Watch Collection;
Μπορώ να προσθέσω και σπάνια ρολόγια στη Watch Collection;
Πώληση ρολογιών ως ιδιώτης
Γενικά
Πόσο κοστίζει η πώληση στην Chrono24;
Πώς χρεώνονται τα αξεσουάρ;
Πόσο χρόνο θα παραμείνει η αγγελία μου online;
Πόσες αγγελίες μπορώ να δημοσιεύσω ως ιδιώτης πωλητής;
Μπορώ ως ιδιώτης συλλέκτης να πουλήσω ολόκληρη τη συλλογή μου;
Ανάρτηση αγγελίας ρολογιού
Πώς αναρτώ αγγελία για ένα ρολόι;
Τι είναι ο κωδικός αναφοράς;
Τι πρέπει να δηλώσω για την κατάσταση του ρολογιού;
Τι πρέπει να κάνω, εάν δεν μπορώ να ρυθμίσω τους απαιτούμενους χρόνους ασφαλείας;
Πώς μπορώ να ζητήσω μια εκτίμηση της αξίας του ρολογιού μου;
Τι σημαίνουν ειδικοί όροι όπως επαναλήπτης ή χρονογράφος;
Δεν βρίσκω την αγγελία μου. Πότε θα ενεργοποιηθεί στην Chrono24;
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ή να αλλάξω τις αγγελίες μου ως ιδιώτης;
Μπορώ να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής για την αγγελία εκ των υστέρων;
Πότε μπορώ να ζητήσω τη διαγραφή της αγγελίας μου;
Γιατί η Chrono24 ελέγχει για το διάστημα, για το οποίο έχω πληρώσει, εάν η αγγελία μου συνεχίζει να είναι επίκαιρη;
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω ξανά την αγγελία μου, αφού διαγράφηκε από τον έλεγχο ενημέρωσης;
Πώληση
Ποια είναι η ακριβής διαδικασία της πώλησης;
Ένας αγοραστής μου δίνει την εντύπωση πως δεν είναι σοβαρός. Τι πρέπει να κάνω;
Γιατί δεν μπορώ να δω ως πωλητής τη διεύθυνση email ενός ενδιαφερόμενου;
Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να προσφέρω, εάν έχω βρει έναν αγοραστή;
Πότε είναι πληρωτέα η προμήθεια πώλησης;
Τι συμβαίνει με την προμήθεια πώλησης, εάν η πώληση δεν πραγματοποιηθεί;
Πώς μπορώ να στείλω με ασφάλεια το ρολόι μου ως ιδιώτης πωλητής;
Πουλήστε απευθείας στην Chrono24
Ποια πλεονεκτήματα μου προσφέρει η άμεση πώληση του ρολογιού μου στην Chrono24;
Ποιος αγοράζει το ρολόι μου;
Πόσο διαρκεί έως την πώληση του ρολογιού μου;
Πώς προκύπτει η προτεινόμενη τιμή πώλησης;
Μπορώ να πουλήσω οποιοδήποτε ρολόι απευθείας στην Chrono24;
Τι θα συμβεί, εάν μου στείλετε πίσω το ρολόι μετά τον έλεγχο; Προκύπτουν σε αυτή την περίπτωση έξοδα για εμένα;
Πότε θα λάβω το ποσό της πληρωμής για το ρολόι μου;
Σε ποιο νόμισμα γίνεται η εξόφληση;
Τι θα μου κοστίσει να λάβω μια προσφορά για το ρολόι μου;
Πώς μπορώ να μάθω σχετικά με την κατάσταση της αποστολής μου;
Θα χρεωθώ έξοδα αποστολής;
Πώς μπορώ να αποστείλω το ρολόι μου;
Είναι το ρολόι μου ασφαλισμένο;
Πρέπει να υπάρχουν το αυθεντικό κουτί και τα αυθεντικά συνοδευτικά έγγραφα;
Ποια είναι τα επόμενα βήματα, εάν θέλω να αποδεχτώ την προσφορά;
Γιατί πρέπει να ανεβάσω μια φωτογραφία του ρολογιού μου;
Για πόσο ισχύει η προσφορά;
Τι συμβαίνει με την αγγελία μου στην Chrono24, όταν πουλώ το ρολόι μου απευθείας σε εσάς;
Έχω μια ερώτηση σχετικά με το υπάρχον αίτημά μου. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Πώληση ρολογιών ως επαγγελματίας έμπορος
Πώς μπορώ να εγγραφώ ως επαγγελματίας έμπορος;
Ποια μοντέλα τιμολόγησης υπάρχουν για επαγγελματίες εμπόρους;
Πώς μπορώ να αναρτήσω τις αγγελίες μου;
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ή να διαγράψω την αγγελία μου;
Πώς χρεώνονται τα αξεσουάρ;
Γιατί δεν μπορώ να δω ως πωλητής τη διεύθυνση email ενός ενδιαφερόμενου;
Προστασία προσωπικών δεδομένων
Είναι τα δεδομένα μου ασφαλή στην Chrono24;
Τα δεδομένα μου κοινοποιούνται σε τρίτους;