ΣύνδεσηΣύνδεση

Βοήθεια και Συχνές Ερωτήσεις της Chrono24

Καλύτερα χρησιμοποιήστε την αναζήτηση ελεύθερου κειμένου για να βρείτε γρήγορα απαντήσεις στις ερωτήσεις σας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας.

Αναζήτηση στην Chrono24

Πώς μπορώ να βρω ένα ρολόι στην Chrono24;
Στην Chrono24 μπορείτε να βρείτε το ρολόι που ψάχνετε μέσω της γραμμής αναζήτησης. Η σελίδα των αποτελεσμάτων της αναζήτησης σας παρέχει τη δυνατότητα επιλογής πολλών, διαφορετικών φίλτρων.

Γραμμή αναζήτησης
Η γραμμή αναζήτησης σας προσφέρει τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο. Ο ζητούμενος όρος συμπληρώνεται αυτόματα κατά την πληκτρολόγηση.

Σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης
Η σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης προσφέρει διάφορες επιλογές φίλτρων. Μπορείτε για παράδειγμα να περιορίσετε τα αποτελέσματα επιλέγοντας κατασκευαστή, μοντέλο, αναφορά ή διαθεσιμότητα. Επίσης υπάρχει δυνατότητα ταξινόμησης της λίστας αποτελεσμάτων αναζήτησης κατά σχετικότητα, τιμή ή ημερομηνία ανάρτησης.

Πατώντας σε αυτή τη σελίδα το Αποθήκευση αναζήτησης, μπορείτε να δημιουργήσετε μία εντολή αναζήτησης, προκειμένου να ενημερώνεστε σχετικά με τις νέες προσφορές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με αυτό τον τρόπο τα φίλτρα που επιλέγετε αποθηκεύονται αυτόματα.
Πώς περιορίζω τα αποτελέσματα της αναζήτησης βάσει ορισμένων προσφορών;
Αφού αναζητήσετε έναν προϊόν μέσω της γραμμής αναζήτησης, μπορείτε να περιορίσετε επιπρόσθετα τα αποτελέσματα της αναζήτησης με τα φίλτρα που θα βρείτε στη λίστα αποτελεσμάτων. Μπορείτε για παράδειγμα να περιορίσετε τα αποτελέσματα επιλέγοντας κατασκευαστή, μοντέλο, κατάσταση ή υλικό κατασκευής. Με ένα κλικ στο περισσότερα εμφανίζονται πρόσθετες επιλογές φίλτρων. Μπορείτε να επιλέξετε ταυτόχρονα περισσότερες τιμές ενός φίλτρου. Για να απενεργοποιήσετε ένα φίλτρο, απλά αφαιρέστε το αντίστοιχο άγκιστρο επιλογής.

Με το πεδίο επιλογών, στο δεξί άνω περιθώριο της λίστας, μπορείτε να προσαρμόσετε τη σειρά ταξινόμησης των αποτελεσμάτων. Επιλέξτε ανάμεσα σε τιμή, ημερομηνία ανάρτησης και σχετικότητα. Μπορείτε να αλλάξετε την προεπιλεγμένη ρύθμιση ταξινόμησης στις Ρυθμίσεις στην περιοχή σας myChrono24.

Αγορά ρολογιών

Θέλω να αγοράσω ένα συγκεκριμένο ρολόι. Τι πρέπει να κάνω;
Υπάρχουν 2 τρόποι, για να αγοράσετε ένα ρολόι στην Chrono24:

Διεκπεραίωση μέσω της Chrono24:
Σε πολλές προσφορές μπορείτε να παραγγείλετε το ρολόι απευθείας μέσω της Chrono24. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή και φροντίζει για μια απρόσκοπτη αγορά. Για να αγοράσετε ένα ρολόι μέσω της Chrono24, κάντε κλικ στη σελίδα της προσφοράς στο πράσινο κουμπί «Δημιουργία αιτήματος αγοραστή» ή «Άμεση αγορά».

Περισσότερες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24 θα βρείτε εδώ:
Απευθείας επικοινωνία με τον πωλητή:
Εάν ο πωλητής δεν προσφέρει τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24, θα πρέπει να απευθυνθείτε στον πωλητή τηλεφωνικά ή χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας (κουμπί: «Επικοινωνία με τον πωλητή»). Στη συνέχεια θα συμφωνήσετε τους όρους σχετικά με την πληρωμή και την αποστολή απευθείας με τον πωλητή.
Ποιος είναι ο αντισυμβαλλόμενός μου κατά την αγορά ενός ρολογιού;
Αντισυμβαλλόμενός σας είναι σε κάθε περίπτωση ο εκάστοτε έμπορος ή ιδιώτης πωλητής. Εάν επιλέξετε τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24, θα ενημερωθείτε σχετικά με τους όρους πώλησης κατά την εξέλιξη της διαδικασίας της συναλλαγής. Εάν αγοράσετε το ρολόι σας απευθείας από έναν έμπορο, λάβετε υπόψη τους σχετικούς ισχύοντες ΓΟΣ του εμπόρου.

Περισσότερες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24 θα βρείτε εδώ:
Τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά από έναν ιδιώτη πωλητή;
Εάν θέλετε να αγοράσετε από έναν ιδιώτη πωλητή, η υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24 είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος για να πληρώσετε το ρολόι. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας, σε περίπτωση που κάτι παρεκκλίνει από τα συμφωνηθέντα.

Εάν ο ιδιώτης πωλητής δεν προσφέρει την υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24, σας συνιστούμε μια προσωπική συνάντηση σε έναν ασφαλή χώρο. Μια προσωπική διεκπεραίωση στον επαγγελματικό χώρο ενός αξιόπιστου εμπόρου ρολογιών, ο οποίος μπορεί να ελέγξει το ρολόι απευθείας, είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος. Πιθανοί εναλλακτικοί τρόποι είναι η πληρωμή μέσω PayPal ή η χρήση υπηρεσίας καταπίστευσης από εξωτερικό πάροχο. Λάβετε υπόψη ότι μπορούμε να ελέγξουμε μόνο ιδιώτες πωλητές, οι οποίοι προσφέρουν την υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24. Ελέγχετε προσεκτικά την προσφορά και τους όρους, προτού αγοράσετε ένα ρολόι από έναν ιδιώτη πωλητή.
Ποια είναι η ακριβής εξέλιξη της αγοράς;
Υπάρχουν 2 τρόποι, για να αγοράσετε ένα ρολόι στην Chrono24:

Διεκπεραίωση μέσω της Chrono24:
Σε πολλές προσφορές μπορείτε να παραγγείλετε το ρολόι απευθείας μέσω της Chrono24. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή και φροντίζει για μια απρόσκοπτη αγορά. Για να αγοράσετε ένα ρολόι μέσω της Chrono24, κάντε κλικ στη σελίδα της προσφοράς στο πράσινο κουμπί «Δημιουργία αιτήματος αγοραστή» ή «Άμεση αγορά».

Περισσότερες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24 θα βρείτε εδώ:
Απευθείας επικοινωνία με τον πωλητή:
Εάν ο πωλητής δεν προσφέρει τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24, θα πρέπει να απευθυνθείτε στον πωλητή του ρολογιού τηλεφωνικά ή χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας (κουμπί: «Επικοινωνία με τον πωλητή»). Στη συνέχεια θα συμφωνήσετε τους όρους σχετικά με την πληρωμή και την αποστολή απευθείας με τον πωλητή.

Λάβετε υπόψη ότι: Αντισυμβαλλόμενoς είναι σε κάθε περίπτωση ο πωλητής.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον πωλητή ενός ρολογιού;
Σε μια προσφορά, για την οποία είναι διαθέσιμη η διεκπεραίωση μέσω της Chrono24, μπορείτε να παραγγείλετε το προϊόν, κάνοντας κλικ στο πράσινο κουμπί «Δημιουργία αιτήματος αγοραστή» ή «Άμεση αγορά». Μέσω της επιλογής «Ερωτήσεις για αυτό το ρολόι» μπορείτε να θέσετε γενικές ερωτήσεις στον πωλητή σχετικά με την προσφορά.

Για όλες τις υπόλοιπες προσφορές μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πωλητή, κάνοντας κλικ στο κουμπί «Επικοινωνία με τον πωλητή».

Ο πωλητής θα λάβει το μήνυμά σας μέσω email. Δεν διαθέτουμε πληροφορίες σχετικά με το πότε θα διαβάσει το μήνυμα ή θα απαντήσει. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του τηλεφωνικά, εφόσον ο πωλητής έχει δηλώσει τον αριθμό τηλεφώνου του. Μπορείτε να δείτε τον αριθμό τηλεφώνου στη σελίδα της προσφοράς, στην ενότητα «Πωλητής».

Περισσότερες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24 θα βρείτε εδώ:
Τι περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης ενός ρολογιού;
Στην τιμή πώλησης ενός ρολογιού περιλαμβάνονται διάφορες επιμέρους χρεώσεις. Πρώτα είναι η τιμή προσφοράς του ίδιου του ρολογιού. Σε αυτήν προστίθενται πρόσθετες χρεώσεις για τη συσκευασία, την ασφάλιση, την αποστολή, τον ΦΠΑ ή τον ΦΠΑ εισαγωγής. Το ύψος των πρόσθετων χρεώσεων διαφέρει ανάλογα με το εάν παραγγείλετε ένα ρολόι στη χώρα σας ή στο εξωτερικό. Επικοινωνήστε με τον έμπορο για ακριβείς πληροφορίες.
Η προσφορά είναι από το εξωτερικό. Τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά και με ποιες χρεώσεις επιβαρύνομαι;
Η τιμή εμφανίζεται στην αγγελία όπως καταχωρήθηκε από τον έμπορο. Συνεπώς είναι πιθανές πρόσθετες επιβαρύνσεις, όπως τέλη εκτελωνισμού, φόροι, έξοδα αποστολής και ασφάλισης.

Για την ακριβή τιμή χρέωσης και τα περιλαμβανόμενα κόστη επικοινωνήστε με τον πωλητή του ρολογιού. Μπορεί να σας ενημερώσει και σχετικά με το εάν η μεταφορική αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση της διαδικασίας του εκτελωνισμού. Απευθυνθείτε στις εθνικές τελωνειακές αρχές για να ενημερωθείτε σχετικά με τις ισχύουσες στη χώρας διατάξεις.

Εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης η αγορά ρολογιών δεν υπόκειται σε δασμούς. Η εισαγωγή από τρίτη χώρα στην ΕΕ, για παράδειγμα από τις ΗΠΑ, επιβαρύνεται με ένα μικρό τέλος και τον ΦΠΑ της εισαγωγής. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας.
Ποιους τρόπους πληρωμής έχω στη διάθεσή μου;
Πολλοί πωλητές προσφέρουν τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24. Πληρώνετε μέσω πιστωτικής κάρτας ή εμβάσματος και καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου θα φυλαχθούν με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή και φροντίζει για μια απρόσκοπτη αγορά.

Περισσότερες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24 θα βρείτε εδώ:
Ωστόσο, κάθε πωλητής αποφασίζει ο ίδιος για τους τρόπους πληρωμής που επιθυμεί να προσφέρει στους πελάτες του. Επικοινωνήστε απευθείας με τον πωλητή, προκειμένου να διευκρινίσετε τις λεπτομέρειες της πληρωμής. Ενίοτε ο πωλητής αναφέρει τους αποδεκτούς τρόπους πληρωμής στην περιγραφή.
Ο πωλητής προσφέρει ως τρόπο πληρωμής μόνο την προπληρωμή μέσω εμβάσματος. Είναι αξιόπιστος αυτός ο τρόπος πληρωμής;
Όταν ο πωλητής είναι επαγγελματίας έμπορος:
Ναι, πολλοί επαγγελματίες έμποροι ζητούν προπληρωμή μέσω εμβάσματος. Θεωρούμε πολύ σημαντικό, οι έμποροι που περιλαμβάνονται στην Chrono24 να είναι αξιόπιστοι. Κάθε έμπορος στην Chrono24 υπόκειται κατά την εγγραφή του σε ενδελεχή έλεγχο της ταυτότητας και της αξιοπιστίας του. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πληροφορίες όπως βεβαίωση εμπορικής δραστηριότητας, καθώς και συστάσεις από άλλους εμπόρους. Εναλλακτικά προσφέρεται η δυνατότητα μιας προσωπικής συνάντησης σε έναν ασφαλή χώρο για την πληρωμή σε μετρητά και την παράδοση του ρολογιού. Λάβετε υπόψη ότι η Chrono24 δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την αγορά.

Όταν ο πωλητής είναι Private Seller:
Κατά την αγορά από έναν ιδιώτη πωλητή, η προπληρωμή δεν αποτελεί ασφαλή τρόπο πληρωμής. Όταν ο ιδιώτης πωλητής επιμένει για την προπληρωμή και εσείς θέλετε να αγοράστε οπωσδήποτε το ρολόι, ελέγξτε για το δικό σας συμφέρον την αξιοπιστία του πωλητή και της προσφοράς. Μπορείτε για παράδειγμα να ζητήσετε συστάσεις ή να αποστείλετε επιπλέον φωτογραφίες του ρολογιού ή φωτογραφίες προσωπικών εγγράφων. Πιθανές εναλλακτικές αντί της προπληρωμής είναι μια προσωπική συνάντηση σε ασφαλή χώρο για την πληρωμή σε μετρητά ή η χρήση μιας αξιόπιστης υπηρεσίας καταπίστευσης. Εάν συνεχίζετε να έχετε αμφιβολίες για την αξιοπιστία του πωλητή, αποφύγετε καλύτερα την αγορά.

Πολλοί πωλητές προσφέρουν τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή και φροντίζει για μια απρόσκοπτη αγορά. Περισσότερες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24 θα βρείτε εδώ:
Μπορεί η αγορά να πραγματοποιηθεί μέσω υπηρεσίας μεσεγγύησης (Escrow) / υπηρεσίας καταπίστευσης;
Πολλοί πωλητές προσφέρουν τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24. Καταθέτετε τα χρήματά σας σε έναν καταπιστευματικό λογαριασμό, όπου φυλάσσονται με ασφάλεια, μέχρι να πάρετε το ρολόι στα χέρια σας. Η ομάδα της Chrono24 είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή και φροντίζει για μια απρόσκοπτη αγορά. Περισσότερες πληροφορίες για τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24 θα βρείτε εδώ:
Εάν ο πωλητής δεν προσφέρει τη διεκπεραίωση μέσω της Chrono24, λάβετε υπόψη τις παρακάτω υποδείξεις:
Οι παρακάτω υπηρεσίες καταπίστευσης είναι ενδεικτικές και δεν αποτελούν ρητή σύσταση του ιστοτόπου μας: www.escrow.com και www.eco-treuhand.de. Πιθανώς στη χώρα σας να διατίθενται και άλλες αξιόπιστες υπηρεσίες καταπίστευσης. Συγκεντρώστε εκ των προτέρων ακριβείς πληροφορίες στα πλαίσια της επιλογής μιας υπηρεσίας καταπίστευσης.

Για τη χρήση μιας υπηρεσίας καταπίστευσης πρέπει να συμφωνεί τόσο ο αγοραστής όσο και ο πωλητής. Εφόσον χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία καταπίστευσης, ζητήστε όλα τα στοιχεία απευθείας από τον πάροχο. Μη βασίζεστε σε προωθημένα email του πωλητή.
Τι σημαίνει η σφραγίδα Trusted για έναν πωλητή;
Κάθε έμπορος στην Chrono24 υπόκειται κατά την εγγραφή του σε ενδελεχή έλεγχο της ταυτότητας και της αξιοπιστίας τους. Η σφραγίδα Trusted Seller χορηγείται αποκλειστικά σε εμπόρους, οι οποίοι με βάση τις εμπειρίες της Chrono24 και των χρηστών της πλατφόρμας, οι Trusted Seller διακρίνονται για την ιδιαίτερη συνέπεια και την αξιοπιστία τους.

Trusted Seller είναι ένας επαγγελματίας έμπορος ρολογιών και υπόχρεος στην τήρηση ορισμένων όρων.Σε αυτούς συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, ότι

  • όλα τα στοιχεία που έχει κοινοποιήσει στην πλατφόρμα ή στην Chrono24, σχετικά με το πρόσωπό του και την επιχείρησή του, είναι αληθή
  • εμπορεύεται κατ' αποκλειστικότητα γνήσια προϊόντα αξιόπιστης προέλευσης
  • οι περιγραφές της κατάστασης των προϊόντων ανταποκρίνονται στην αλήθεια, ενώ επισημαίνει, γραπτώς και με εικόνες, τα ενδεχομένως υφιστάμενα ελαττώματα
  • απαντά εντός 5 εργάσιμων, σε αιτήματα που λαμβάνει μέσω Email της Chrono24.

Η δίκαιη διεκπεραίωση της συναλλαγής είναι απόλυτη προτεραιότητα. Στην περίπτωση προβλημάτων, ο έμπορος αναζητεί από κοινού με τον πελάτη μία λύση που να ικανοποιεί αμφότερες τις πλευρές. Η παραβίαση ενός η περισσοτέρων από τους παρόντες όρους μπορεί να επιφέρει την προσωρινή ή οριστική απώλεια της σφραγίδας Trusted Seller ή - σε περίπτωση σοβαρών παραβιάσεων - της ιδιότητας μέλους στην Chrono24.
Πώς εμφανίζεται στον πωλητή η διεύθυνση Email μου;
Για λόγους προστασίας δεδομένων αποκρύπτουμε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πωλητή και αγοραστή, στα πλαίσια της επικοινωνίας μέσω του συστήματός μας. Όταν επικοινωνείτε με έναν πωλητή δεν του κοινοποιείται η προσωπική σας διεύθυνση Email, η οποία ανωνυμοποιείται αυτόματα από το σύστημά μας.

Εφόσον συμφωνήσετε με τον πωλητή, αυτός μπορεί να ζητήσει τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Για τον σκοπό αυτό θα λάβετε μέσω Email έναν σύνδεσμο μετάβασης σε μία φόρμα προς συμπλήρωση στην ιστοσελίδα μας, με την οποία μπορείτε να του κοινοποιήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Εδώ βλέπετε ένα παράδειγμα ανωνυμοποιημένης διεύθυνσης Email:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
Γιατί είναι οι διευθύνσεις Email ορισμένων μόνο πωλητών ανωνυμοποιημένες ενώ άλλων όχι;
Για τους πωλητές σε ορισμένες χώρες έχουμε ήδη εισάγει ένα ανωνυμοποιημένο σύστημα επικοινωνίας. Μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις εμφανίζονται οι διευθύνσεις Email κωδικοποιημένες. Σκοπός μας είναι να επεκτείνουμε σύντομα το σύστημα επικοινωνίας μας σε όλες τις χώρες.

Πώληση ρολογιών στην Chrono24 ως ιδιώτης πωλητής

Πώς βάζω αγγελία για ένα ρολόι;
Μέσω της φόρμας μας βάζετε αγγελία για το ρολόι σας σε λίγα μόνο βήματα:
  1. Περιγράψτε λεπτομερώς το ρολόι σας. Όσο ακριβέστερη είναι η περιγραφή, τόσο ευκολότερα θα βρουν την αγγελία σας οι δυνητικοί αγοραστές.
  2. Προσθέστε στην αγγελία σας έως και 4 εικόνες με διαφορετικές όψεις του ρολογιού. Έχετε έτοιμη την κάμερα. Κατά τη δημιουργία της αγγελίας θα σας ζητηθεί να φωτογραφίσετε το ρολόι σας, ώστε να δείχνει 2 επιλεγμένες από εμάς ώρες, και να ανεβάσετε τις φωτογραφίες αυτές ως αποδεικτικό κατοχής. Οι φωτογραφίες αυτές θα δημοσιευθούν μετά και στην αγγελία σας.
  3. Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία.
  4. Στο τελευταίο βήμα θα πρέπει να ελέγξετε ξανά τα στοιχεία σας και να πληρώσετε για την αγγελία.
Πόσο κοστίζει η αγγελία και ποιοι τρόποι πληρωμής διατίθενται;
Για μία αγγελία ρολογιού από ιδιώτη, η χρέωση ανέρχεται στο 2,85% της αναγραφόμενης στην αγγελία τιμής πώλησης, με ελάχιστη χρέωση τα 5,00EUR. Η χρέωση δεν μπορεί να υπερβεί τα 299,00 EUR ανά αγγελία, ανεξάρτητα από το ύψος της τιμής πώλησης. Εάν το ρολόι δεν πωληθεί εντός 6 μηνών, εμείς θα σας επιστρέψουμε ολόκληρο το τέλος χρέωσης! Μπορείτε να πληρώσετε το ποσό χρέωσης για την αγγελία σας μέσω PayPal, πιστωτικής κάρτας ή εμβάσματος. Ισχύει από τον 10/2015.
Πώς ακριβώς λειτουργεί η εγγύηση επιστροφής χρημάτων;
Εάν δεν πουλήσετε το ρολόι σας εντός 6 μηνών θα σας επιστρέψουμε το τέλος χρέωσης της αγγελίας. Προϋπόθεση για αυτό συνιστά, το ρολόι σας να είναι για 6 μήνες online στην Chrono24, να μη έχει πουληθεί και να βρίσκεται ακόμα στην κατοχή σας. Για τον σκοπό αυτό, μετά την παρέλευση των 6 μηνών και εντός 4 εβδομάδων θα πρέπει να αποδείξετε πως το ρολόι εξακολουθεί να βρίσκεται στην κατοχή σας.
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ή να αλλάξω τις προσωπικές μου αγγελίες;
Μπορείτε να επεξεργάζεστε τις προσωπικές αγγελίες στην περιοχή myChrono24«Οι αγγελίες μου». Με ένα κλικ στον αντίστοιχο σύνδεσμο μπορείτε να αλλάξετε ή να διαγράψετε τις αγγελίας σας. Εάν θέλετε να κάνετε αλλαγές που αφορούν στην τιμή, στον κατασκευαστή ή στο μοντέλο, παρακαλούμε απευθυνθείτε στο PrivateSeller@chrono24.com. Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη, πως η αγγελία σας θα αφαιρεθεί οριστικά από τα αρχεία μας μόλις τη διαγράψετε.
Ποια είναι η ακριβής εξέλιξη της πώλησης;
Ως διαδικτυακή αγορά, η Chrono24 φέρνει σε επαφή λάτρεις ρολογιών από όλο τον κόσμο. Με εξαίρεση τις αγορές, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας καταπίστευσης στην Chrono24, δεν συμμετέχουμε άμεσα στη διαδικασία της πώλησης. Η εμπορική συναλλαγή και ο καθορισμός των όρων σχετικά με την αποστολή και την πληρωμή λαμβάνουν χώρα απευθείας μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή.

Επιθυμείτε να προσφέρετε τη διεκπεραίωση πληρωμών μέσω της υπηρεσίας καταπίστευσης στην Chrono24; Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.
Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να προσφέρω, εάν έχω βρει έναν αγοραστή;
Ως ιδιώτης πωλητής έχετε τη δυνατότητα να προσφέρετε την υπηρεσία καταπίστευσης στην Chrono24. Μέσω αυτής της υπηρεσίας κερδίζετε την εμπιστοσύνη πιθανών αγοραστών και αυξάνετε τις πιθανότητες πώλησης. Η ομάδα μας σας υποστηρίζει κατά την πώληση του ρολογιού σας και βρίσκεται πάντα στη διάθεσή σας. Η υπηρεσία καταπίστευσης είναι για εσάς, ως πωλητή, χωρίς καμία χρέωση. Επιθυμείτε να προσφέρετε τη διεκπεραίωση πληρωμών μέσω της υπηρεσίας καταπίστευσης στην Chrono24; Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

Επιπλέον μπορείτε για παράδειγμα να προσφέρετε τους εξής τρόπους πληρωμής: τραπεζικό έμβασμα, PayPal ή υπηρεσία καταπίστευσης από εξωτερικό πάροχο. Πολύ σημαντικό: Στείλτε το προϊόν μόνον αφού έχετε προηγουμένως λάβει τα χρήματά σας και έχουν πιστωθεί οριστικά στο λογαριασμό σας.

Εάν συμφωνήσετε με τον αγοραστή για πληρωμή μέσω PayPal, θα χρειαστείτε τη συνδεδεμένη με το λογαριασμό PayPal διεύθυνση email, προκειμένου να του στείλετε ένα αίτημα πληρωμής. Για τον σκοπό αυτό πρέπει να ζητήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας του αγοραστή με μια φόρμα προς συμπλήρωση. Θα βρείτε τον σχετικό σύνδεσμο σε κάθε email, που θα λαμβάνετε από τον αγοραστή μέσω του συστήματός μας, καθώς και στο Messenger στο προφίλ myChrono24.

Φυσικά μπορείτε να παραδώσετε και προσωπικά το ρολόι στον αγοραστή. Σας συνιστούμε να επιλέξετε κάποιον χώρο που προστατεύεται ή παρακολουθείται όπως, για παράδειγμα, κάποιο κοσμηματοπωλείο.
Αγοράζει η Chrono24 απευθείας ρολόγια;
Ως διαδικτυακή αγορά, η Chrono24 φέρνει σε επαφή λάτρεις ρολογιών από όλο τον κόσμο. Η εμπορική συναλλαγή λαμβάνει χώρα πάντα ανάμεσα στον αγοραστή και τον πωλητή. Γι' αυτό τον λόγο δεν αγοράζουμε, εκτιμούμε ή ελέγχουμε τα προϊόντα. Συνιστούμε να πωλήσετε το ρολόι σας μέσω μιας αγγελίας ιδιώτη.
Γιατί δεν μπορώ να δω ως πωλητής τη διεύθυνση Email ενός ενδιαφερόμενου;
Για λόγους προστασίας δεδομένων αποκρύπτουμε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πωλητή και αγοραστή, στα πλαίσια της επικοινωνίας μέσω του συστήματός μας. Στο πλαίσιο αυτό οι διευθύνσεις Email ανωνυμοποιούνται αυτόματα. Έτσι σας προστατεύουμε από άτομα που θα θελήσουν να στοχοποιήσουν την πλατφόρμα μας εφαρμόζοντας μεθόδους phishing και άλλες κακόβουλες πρακτικές.

Εάν έχετε συμφωνήσει με έναν ενδιαφερόμενο, μπορείτε να ζητήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας τους μέσω μίας φόρμας, προκειμένου, για παράδειγμα, να μάθετε τη διεύθυνση αποστολής ή να του στείλετε ένα αίτημα πληρωμής μέσω PayPal. Θα βρείτε τον σχετικό σύνδεσμο μετάβασης στη φόρμα σε κάθε Email, που θα λαμβάνετε από έναν ενδιαφερόμενο μέσω του συστήματός μας.

Εδώ βλέπετε ένα παράδειγμα ανωνυμοποιημένης διεύθυνσης Email:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

myChrono24

Γιατί να εγγραφώ στην υπηρεσία myChrono24;

Αποκλειστικές προσφορές
Αποκτήστε πρόσβαση σε προσφορές που προβάλλονται μόνο στους χρήστες της myChrono24. Εξασφαλίστε αποκλειστική πρόσβαση σε προσφορές ιδιωτών πωλητών κατά τις πρώτες ημέρες της δημοσίευσης.

Γρηγορότερα στον στόχο
Η myChrono24 μειώνει τον φόρτο εργασίας των εγγεγραμμένων χρηστών. Δεν χρειάζεται να καταχωρήσετε σήμα επιβεβαίωσης και η λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης κάνει την αναζήτηση του ρολογιού που ψάχνετε ακόμα πιο εύκολη.

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι
Με τις αποθηκευμένες αναζητήσεις δεν θα σας ξεφεύγει καμία ενδιαφέρουσα προσφορά. Εσείς αποθηκεύετε την αναζήτησή σας και εμείς σας ειδοποιούμε μόλις υπάρξουν νέες προσφορές.

Διατηρήστε μια ολοκληρωμένη εικόνα
Με την προσωπική σας λίστα υπενθυμίσεων μπορείτε να παρακολουθείτε πάντα τις ελκυστικές προσφορές.

Διαχειριστείτε άνετα τις προσφορές
Στην περιοχή myChrono24 διαχειρίζεστε τις προσφορές από ένα μέρος και με κατανοητό τρόπο.

Βρείτε εύκολα ξανά ενδιαφέρουσες προσφορές
Στην περιοχή myChrono24-Χρονογραφία καταγράφονται αυτόματα οι όλες οι προσφορές που επισκεφθήκατε τελευταία. Έτσι μπορείτε να ξαναβρίσκετε γρήγορα τις ενδιαφέρουσες προσφορές.

Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ή να αλλάξω τις προσωπικές μου αγγελίες;
Μπορείτε να επεξεργάζεστε τις προσωπικές σας αγγελίες στην ενότητα myChrono24 «Οι αγγελίες μου». Με ένα κλικ στον αντίστοιχο σύνδεσμο μπορείτε να αλλάξετε ή να διαγράψετε τις αγγελίας σας. Εάν θέλετε να κάνετε αλλαγές που αφορούν στην τιμή, στον κατασκευαστή ή στο μοντέλο, παρακαλούμε απευθυνθείτε στο PrivateSeller@chrono24.com. Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη, πως η αγγελία σας θα αφαιρεθεί οριστικά από τα αρχεία μας μόλις τη διαγράψετε.
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ τα προσωπικά μου δεδομένα;
Συνδεθείτε με τη διεύθυνση Email (όνομα χρήστη) και τον κωδικό πρόσβασης στην περιοχή myChrono24. Στην ενότητα Τα δεδομένα μου μπορείτε να επεξεργαστείτε και να αποθηκεύσετε τα προσωπικά σας στοιχεία όπως όνομα, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου ή τον κωδικό πρόσβασής σας. Στην ενότητα Ρυθμίσεις μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις της πύλης και του Email και να επιλέξετε τη γλώσσα στην οποία επιθυμείτε να λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την Chrono24. Εδώ μπορείτε να εγγραφείτε ή να ακυρώσετε την εγγραφή σας στο ενημερωτικό μας δελτίο.

Επαγγελματική πώληση ρολογιών

Πώς μπορώ να εγγραφώ ως επαγγελματίας έμπορος;
Εγγραφείτε ως επαγγελματίας έμπορος στην Chrono24 με λίγα μόνο βήματα:
  1. Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία
  2. Καταχωρήστε τα στοιχεία πληρωμής (πιστωτική κάρτα ή άμεση χρέωση SEPA εντός της Γερμανίας)
  3. Προωθήστε τα δικαιολογητικά έγγραφα
Πλέον μπορείτε να ανεβάσετε τις πρώτες προσφορές. Προτού μπορέσετε να δημοσιεύσετε τις προσφορές σας, ο λογαριασμός σας θα πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί από την Chrono24. Λάβετε υπόψη πως η ενεργοποίηση του λογαριασμού πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο επαλήθευσης των στοιχείων και των εγγράφων. Για αυτό θα χρειαστεί να μας στείλετε αντίγραφα των ακόλουθων εγγράφων, μέσω της λειτουργίας μεταφόρτωσης αρχείων, email, φαξ ή ταχυδρομείου:
  • Απόσπασμα από το μητρώο εταιρειών/εμπορικό επιμελητήριο ή δήλωση έναρξης επαγγέλματος
  • Αποδεικτικό διεύθυνσης υπό τη μορφή λογαριασμού ΔΕΚΟ, τηλεφώνου κ.α.
Αξιοποιήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο διάρκειας 30 ημερών για να δοκιμάσετε εκτενώς την Chrono24.
Ποια μοντέλα τιμολόγησης υπάρχουν για επαγγελματίες εμπόρους;
Η Chrono24 προσφέρει διαφορετικά πακέτα για διαφορετικές ανάγκες. Μεταξύ άλλων, τα πακέτα διαφέρουν μεταξύ τους ως προς τον αριθμό των περιλαμβανόμενων προσφορών και των εικόνων ανά προσφορά. Επιπλέον τα μοντέλα τιμολόγησης επηρεάζουν και την τοποθέτηση στις λίστα αποτελεσμάτων αναζήτησης και των τρεχουσών καλύτερων προσφορών στην αρχική σελίδα της Chrono24. Δυνατότητα πληρωμής με χρέωση ανά μήνα ή με ετήσια προκαταβολή. Εδώ θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες.
Ποιος μπορεί να αποκτήσει το πακέτο Premium και ποια πλεονεκτήματα προσφέρει;
Προσφέρουμε το πακέτο Premium αποκλειστικά σε εμπόρους, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στην Chrono24 για τουλάχιστον ένα έτος. Επιπλέον ο έμπορος πρέπει να είναι Trusted Seller. Για τις προϋποθέσεις απόκτησης του Status και της σφραγίδας Trusted Seller ανατρέξτε εδώ.

Το πακέτο Premium προσφέρει ορισμένα πλεονεκτήματα. Αυξάνει την συχνότητα εμφάνισης των προσφορών σας στην αρχική σελίδα και στις λίστες αποτελεσμάτων αναζήτησης και σας παρέχει τη δυνατότητα ανάρτησης περισσότερων φωτογραφιών. Επιπρόσθετα όλες σας οι προσφορές επισημαίνονται με το σύμβολο Premium Seller. Οι καλύτερές σας προσφορές επισημαίνονται στην λίστα αποτελεσμάτων με την ένδειξη TOP στην εικόνα. Στη σελίδα της προσφοράς οι ενδιαφερόμενοι θα βλέπουν αποκλειστικά τις δικές προσφορές ρολογιών στην περιοχή «Αυτά τα ρολόγια ίσως να σας ενδιαφέρουν». Εκτός αυτού, εσείς επωφελείστε από προσφορές χωρίς διαφημίσεις, καθώς δίπλα στις προσφορές σας δεν προβάλλονται διαφημιστικές καταχωρήσεις άλλων εμπόρων.
Πώς μπορώ να ετοιμάσω τις προσφορές μου;
Μπορείτε να ετοιμάσετε μόνος σας τις προσφορές σας ή να εισάγετε τα στοιχεία από τον ιστότοπό σας.

Δημιουργήστε μόνος σας τις προσφορές σας στην περιοχή εμπόρων. Για τον σκοπό αυτό, συμπληρώστε τη φόρμα Νέα προσφορά. Το ερωτηματολόγιό μας θα σας βοηθήσει να συντάξετε γρήγορα μία πλήρη περιγραφή του ρολογιού σας. Ανάλογα με το πακέτο που έχετε επιλέξει, για κάθε προσφορά μπορείτε να δημοσιεύσετε από 6 ως 16 φωτογραφίες.

Η εισαγωγή δεδομένων από τον ιστότοπό σας είναι δυνατή από 25 προσφορές και άνω στο πακέτο PRO-Listing. Με τον τρόπο αυτό τα δεδομένα σας εισάγονται πλήρως αυτόματα από τον ιστότοπό σας, ενώ ενημερώνονται σε καθημερινή βάση.
Γιατί δεν μπορώ να δω ως πωλητής τη διεύθυνση Email ενός ενδιαφερόμενου;
Για λόγους προστασίας δεδομένων αποκρύπτουμε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πωλητή και αγοραστή, στα πλαίσια της επικοινωνίας μέσω του συστήματός μας. Στο πλαίσιο αυτό οι διευθύνσεις Email ανωνυμοποιούνται αυτόματα. Έτσι σας προστατεύουμε από άτομα που θα θελήσουν να στοχοποιήσουν την πλατφόρμα μας εφαρμόζοντας μεθόδους phishing και άλλες κακόβουλες πρακτικές.

Εάν έχετε συμφωνήσει με έναν ενδιαφερόμενο, μπορείτε να ζητήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας τους μέσω μίας φόρμας, προκειμένου, για παράδειγμα, να μάθετε τη διεύθυνση αποστολής ή να του στείλετε ένα αίτημα πληρωμής μέσω PayPal. Θα βρείτε τον σχετικό σύνδεσμο μετάβασης στη φόρμα σε κάθε Email, που θα λαμβάνετε από έναν ενδιαφερόμενο μέσω του συστήματός μας.

Εδώ βλέπετε ένα παράδειγμα ανωνυμοποιημένης διεύθυνσης Email:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
Κατά την αναζήτησή σας δεν βρέθηκε κανένα αποτέλεσμα