- 30
- 60
- 120
TAG Heuer - Η ιστορία
Η TAG Heuer είναι από τις κυρίαρχες μάρκες παγκόσμια στην κατασκευή ρολογιών. Η ιστορία της ξεκινά το 1860 όταν ο Edward Heuer άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στην Ελβετία. Το 1876 ο Heuer άνοιξε θυγατρική στο Λονδίνο, ενώ το 1882 κατοχύρωσε τον πρώτο μηχανισμό χρονογράφου. Το 1894 η TAG Heuer κατοχυρώνει την αδιάβροχη κάσα. Το 1970 ο γνωστός ηθοποιός Steve McQueen φορά στα γυρίσματα της ταινίας “Le Mans” το μοντέλο "TAG Heuer Monaco" και γίνεται επίσημος πρεσβευτής της μάρκας. Η τενίστρια Maria Sharapova το 2004 θα διαφημίσει τη σειρά "TAG Heuer Aquaracer" της TAG Heuer σαν μια πρέσβειρα με μεγάλη αίγλη. Ακολουθούν το 2005 ο γνωστός ηθοποιός Brad Pitt, ο ραλίστας του NASCAR Jeff Gordon, ο οδηγός Formula Juan Pablo Montoya και η Αμερικανίδα ηθοποιός Uma Thurman.
Τα ρολόγια TAG Heuer ήταν πάντα συνυφασμένα με τον αθλητισμό, τη χρονομέτρηση και ιδιαίτερα με τους αγώνες ταχύτητας. Ήταν ο επίσημος χρονομέτρης σε μια σειρά από αξιόλογα αθλητικά γεγονότα όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες, οι αγώνες Formula 1, αγώνες αλπικού σκι, ιστιοπλοΐας και γκολφ. Οι εμπειρίες της εταιρείας TAG Heuer από τη χρονομέτρηση αθλητικών γεγονότων τη βοήθησαν να αναπτύξει εξαιρετικά αξιόπιστα και ακριβή ρολόγια και χρονογράφους, ικανοποιώντας τις πιο απαιτητικές συνθήκες ακρίβειας και αξιοπιστίας.
Το κύρος, η απόδοση, η προχωρημένη τεχνολογία και απόλυτη αξιοπιστία είναι τα τέσσερα χαρακτηριστικά της TAG Heuer από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα.
This page contains information about:
Διάσημα μοντέλα
Οι πιο γνωστές σειρές ρολογιών της TAG Heuer που κυκλοφορούν αυτή την εποχή είναι οι: "TAG Heuer Aquaracer", "TAG Heuer Link" , "TAG Heuer Monaco", "TAG Heuer Carrera", και "TAG Heuer Formula 1".
Η σειρά "TAG Heuer Aquaracer" της TAG Heuer είναι αφιερωμένη στην εξειδίκευση της εταιρείας στην κατασκευή ρολογιών υψηλής πιστότητας. Με την ικανότητα να ανταπεξέρχεται και στις πιο ακραίες καταστάσεις στην ιστιοπλοΐα έχει φορεθεί από το Leonardo DiCaprio και συνδυάζει έξι από τα βασικά χαρακτηριστικά της εταιρείας TAG Heuer. Απευθύνεται σε δραστήριους άντρες που ενδιαφέρονται για το στυλ.
Στη σειρά "TAG Heuer Link" που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 4η γενιά της συνδυάζονται το πιο άνετο λουράκι όλων των εποχών με ένα ακόμη πιο έξυπνο και κομψό σχεδιασμό. Το νέο μοντέλο Link της TAG Heuer συνδυάζει την υψηλής πολυπλοκότητας, εκλεπτυσμένη γεωμετρία με πολυτελείς λεπτομέρειες που κάνουν το συγκεκριμένο μοντέλο σύμβολο επιτυχίας, αποφασιστικότητας και κομψότητας.
Όσον αφορά τη σειρά "TAG Heuer Monaco" αναφέρουμε ότι ήταν το 1969 όταν η TAG Heuer ταρακούνησε την αγορά παρουσιάζοντας το πρώτο τετράγωνο αδιάβροχο ρολόι. Σαράντα χρόνια μετά η σειρά Monaco είναι αληθινά εξαιρετική, ένα σύμβολο θάρρους και τελειότητας. Σήμερα, η TAG Heuer συνεχίζει να καταρρίπτει όλους τους κανόνες με το επαναστατικό Monaco V4.
Η σειρά "TAG Heuer Carrera" είναι η διαχρονική σειρά της TAG Heuer. Το 1963 η Carrera πήρε το όνομά της από τους αγώνες ταχύτητας Carrera Panamericana. Ο Jack Heuer οραματίστηκε ένα ρολόι με συμβολικό σχεδιασμό, με ευανάγνωστο καντράν και αδιάβροχο που να μπορεί να αντέξει ακόμη και στους πιο σκληρούς αγώνες ταχύτητας. Έτσι γεννήθηκε αυτή η μυθική σειρά της TAG Heuer. Σχεδόν μισό αιώνα μετά την είσοδό του στην αγορά αυτό το διαχρονικό μοντέλο της TAG Heuer παραμένει το σημείο αναφοράς για την κληρονομιά της εταιρείας στους αγώνες ταχύτητας. Φέτος η εταιρεία θα γιορτάσει τα 50 γενέθλια της σειράς Carrera με το λανσάρισμα νέων εξαιρετικών μοντέλων.
Για τη σειρά "TAG Heuer Formula 1" της TAG Heuer πρέπει να αναφερθεί ότι η προχωρημένη της τεχνολογία εμπνέεται από τις ακραίες επιδόσεις της ομάδας Formula 1 της McLaren. Η σειρά φοριέται από πρωταθλητές που μοιράζονται το πάθος της εταιρείας για την τελειότητα. Τελειότητα που πετυχαίνει με την τεχνολογία αιχμής του κεραμικού υλικού που δημιουργήθηκε ειδικά για τη συγκεκριμένη σειρά.
Αγοραστικό κοινό
Η εταιρεία TAG Heuer ακολουθεί διαχρονικά μια πετυχημένη συνταγή και απευθύνει τα ακριβά μοντέλα της σε διαφορετικό κοινό κάθε φορά. Για παράδειγμα ενώ φαίνεται ότι η σειρά Golf θα σταματήσει, αυτή απευθυνόταν συγκεκριμένα σε παίκτες του γκολφ και σε φιλάθλους του συγκεκριμένου σπορ. Καθώς πρόκειται για μία εταιρεία που πουλά σχεδόν 1 εκατομμύριο ρολόγια ετήσια ακολουθεί και δημογραφικό διαχωρισμό. Όπως για παράδειγμα η σειρά "TAG Heuer Grand Carrera" της TAG Heuer που απευθύνεται στους λάτρεις των αθλημάτων που μπορούν να διαθέσουν 5-10.000 για ένα ρολόι. Ή η σειρά Formula 1 που απευθύνεται σε νέους κυρίως ανθρώπους που θέλουν να αγοράσουν το πρώτο ακριβό ρολόι τους.
Η εταιρεία TAG Heuer όμως έχει και προϊόντα που απευθύνονται στις γυναίκες, μια αγορά που είναι ανερχόμενη τα τελευταία χρόνια. Επίσης δημιουργεί ιδιαίτερα ακριβά μοντέλα που απευθύνονται σε μια συγκεκριμένη αγορά όπως για παράδειγμα το πρωτοποριακό Monaco V4 αξίας 80.000 περίπου.
Παράλληλα, η TAG Heuer σχεδιάζει προσεκτικά και την είσοδό της στην Ιαπωνία με συγκεκριμένο μοντέλο για αυτή την αγορά, το Carrera Ring Masters.